Posjetitelji turnira u Umagu s Infobipovim chatbotom mogu komunicirati u WhatsAppu

Posjetitelji turnira u Umagu s Infobipovim chatbotom mogu komunicirati u WhatsAppu

Ovotjedni umaški ATP turnir posjetiteljima pruža potpuno novo, digitalno iskustvo i to zahvaljujući Infobipu, vodećoj IT kompaniji u regiji i tehnološkom partneru turnira Plava Laguna Croatia Open Umag.

Cijelo digitalno iskustvo za korisnike odvija se preko ATP Umag Chatbota, kreiranog na Infobipovoj platformi za kreiranje chatbotova Answers, i to na WhatsApp Businessu, jednom od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme.

„Zajedno smo kroz ovu kampanju redefinirali interakciju, u ovom slučaju, između teniskih zaljubljenika i globalno prepoznatljivog turnira. Na dlanu i u samo par poteza može se doći do svih potrebnih detalja o turniru i to na mnogima omiljenoj chat aplikaciji WhatsAppu, nevezano gdje se nalazite, uz neprekidno korisničko putovanje“, poručio je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode.

Svi teniski zaljubljenici i pratitelji umaškog turnira na jednome mjestu mogu saznati detalje o igračima, ždrijebu, turniru, rasporedu mečeva, dnevnom i zabavnom programu, kupnji karata i rezervaciji smještaja. Također, svaki korisnik ATP Umag Chatbota na WhatsAppu može sudjelovati i u kvizu s vrijednim nagradama.

„Osim što svi gledatelji mogu pratiti mečeve mladih, svjetskih teniskih zvijezda poput Carlosa Alcaraza i Jannika Sinnera, sada mogu biti i dio pravog digitalnog iskustva. U Infobipu smo prepoznali sjajnog partnera uz kojeg smo napravili značajan tehnološki iskorak u prezentaciji turnira i popratnog sadržaja“, izjavio je Tomislav Poljak, direktor turnira Plava Laguna Croatia Opena Umag.

„Zahvaljujemo Infobipu na mogućnosti da dođemo još bliže našim gostima i posjetiteljima turnira. Komunikacija s gostima nam je jako važna te smo izrazito ponosni da možemo biti među prvima koji imamo ovako sjajna tehnološka rješenja. Nadam se da će i posjetitelji turnira uživati u korištenju kao što smo mi uživali u stvaranju“, naglasio je Dragan Pujas, predsjednik Uprave Plave Lagune.

ATP Umag Chatbot na WhatsAppu može se aktivirati slanjem ključne riječi „Hi“ na broj +385 99 537 1830 koji je potrebno najprije spremiti u imenik ili klikom na poveznicu. Također, svi posjetitelji turnira chatbot rješenje mogu aktivirati skeniranjem QR koda.

„Odlično je vidjeti da navijači i gledatelji danas mogu biti još involviraniji u teniska zbivanja i povezaniji s turnirima kroz ovakav digitalan način, nego što je to bilo za vrijeme mojih mečeva. Mogućnosti ovakvog tipa interaktiranja su goleme, a Infobip kao lider na globalnom tržištu cloud komunikacija idealan je tehnološki partner za disrupciju u segmentu komuniciranja“, zaključio je Mario Ančić, bivši osvajač olimpijske medalje i Davis Cup pobjednik, danas partner američkog One Equity Partnersa, fonda koji je prije dvije godine investirao u Infobip.

Ovo je novi primjer Infobipove uspješne kolaboracije s prepoznatljivim brandovima primjenjive na globalnoj razini. Tako je prije dva mjeseca vodnjanska IT kompanija pokrenula prvu WhatsApp kampanju u kozmetičkoj industriji s francuskim luksuznim modnim brendom DIOR Beauty i azijskom megazvijezdom Jisoo.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: