Porsche je uložio 70 milijuna eura u Rimac automobile i tako povećao svoj udio s 15,5 na 24 posto.
Ako iza priče nema nikakvih dodatnih detalja, to znači da je trenutna tržišna kapitalizacija, odnosno vrijednost tvrtke Rimac 823,53 milijuna eura, odnosno oko 979,14 milijuna dolara što znači da tvrtki jako malo fali da bi dobila status jednoroga - startupa koji vrijedi više od milijarde dolara. UPDATE: Nakon komentara u javnosti kako ova valuacija nije točna, jer je Porsche navodno do postotka od 24 posto došao dokapitalizacijom odnosno izdavanjem 11,1 posto novih dionica, rep.hr je upitao RImac automobile za pojašnjenje. U njihovom odgovoru istaknuli su kako prioritet ove transakcije nije bio udio nego nešto drugo te su istaknuli kako sljedećih mjeseci očekuju daljnje transakcije koje će utjecati na evaluaciju. Nije poznato zbog čega inače transparentni Rimac automobili nisu bili jasniji u izjavi i ima li vlasništvo nad Bugattijem ikakve veze s tom pričom, no moguće je da ne žele komentirati detalje dok nisu sigurni da će doći do određenih dogovora ili ne smiju komentirati zbog toga što Porsche kotira na burzi i ne smije izlijetati s informacijama prije nego su tamo objavljene.
Porsche je u Rimac automobile prvi put investirao 2018. godine kad je kupio 10 posto tvrtke, a godinu kasnije dodatnih 5,5 posto. Od prve investicije do danas, broj zaposlenih se udvostručio na skoro 1000, a Rimac je nastavio proizvoditi neki od najnaprednijih električnih ogona na struju, baterija, sustava za zabavu i drugih komponenti povezanih s elektrifikacijom automobila. Rimac trenutno radi s nizom proizvođača automobila uključujući Hyundai, Kiju, Porsche, Aston Martin, Automobile Pininfarina, Koenigsegg i druge.
"Porsche je bio veliki podržavatelj naše tvrtke od 2018. godine, a uvijek je bila i privilegija što je jedan od najvećih simbola među sportskim brendovima dio Rimca. Ponosni smo što zajedno radimo na novim uzbudljivim i elektrificiranim proizvodia i na činjenicu da je Porscheova vjera u Rimca rezultirala s nekoliko rundi investicija, čime je Porsche postao značajan dioničar" - rekao je Mate Rimac, osnivač i direktor Rimac automobila.
"S obzirom da su veliki broj OEM-ova (originalnih proizvođača opreme op.a.) diljem svijeta Rimčevi klijenti, i za Porsche i Rimac, je važno da ostanemo potpuno neovisan biznis" - rekao je Rimac i naglasio - "Naši projekti i naši dioničari su - i uvijek će biti - potpuno odvojene priče, što će nam omogućiti da ostanemo informacijski firewall na koji se naši partneri oslanjaju, i omogućiti nam da nastavimo raditi s puno OEM-ova. Partnerstvo s Porscheom pomaže tvrtki da se razvija i raste, što je bitno za sve naše klijente."
"Rimac je izvrsno pozicioniran u području prototipskim rješenjima i malim serijama" - rekao je Lutz Meschke, zamjenik zamjenik predsjednika izvršnog odbora i član izvršnog odbora za financije i informatiku u Porsche i dodao. “Mate Rimac i njegov tim su nam važni partneri, posebno kad nam je potrebna podrška u razvoju komponenti. Rimac je na dobrom putu da postane Tier 1 dobavljač (dobavljač prve razine op.a.) za Porsche i druge proizvođače u segmentu visoke tehnologije."
"Porche je kod Rimca već postavio prve narudžbe za seriju visoko inovativnih komponenti pri čemu oboje imamo korist od bliske suradnje. Mate Rimac nas inspirira svojim inovatiivnim idejama. Na isti način, i on koristi naše iskustvo u proizvodnji i ekspertziu u razvoju. Odluka o investiciji u tvrtku pokazala se posve ispravnom - vrijednost Rimac automobila višestruko se povećala od našeg prvog ulaganja. Osim toga, tvrtka se vrlo dobro tehnološki razvila. Suradnju širimo korak po korak, a imamo benefita i od Rimčeve snage u inovacijama" - rekao je Meschke.
U samo 10 godina, Rimac automobili prošli su put od garaže do tvrtke koja za globalno tržište razvija drugu generaciju svog električnog automobila koji tijekom razvoja nosi ime C_Two. Svaka važnija komponenta u automobilu koji će biti otkriven kroz nekoliko mjeseci razvijena je i proizvedena unutar Rimac automobila.