Cjelokupni sedmoročlani marketinški tim tvrtke Gideon otpušten je prošlog mjeseca.
Objavila je to na Linkedinu bivša direktorica marketinga te tvrtke Sanja Buterin, koja je u tvrtku prešla iz Infobipa u veljači 2021. godine, također s pozicije direktorice marketinga. Iz njezine objave može se vidjeti kako je odluka za nju i njezin tim predstavljala poprilično iznenađenje, a došla je istog mjeseca kad je suosnivač Gideona Matija Kopić odstupio s mjesta CEO-a tvrtke iz - prema njegovom obrazloženju - želje da se više posveti obitelji.
U postu koji je objavila na Linkedinu, Sanja Buterein navela je kako je njezin tim imao dobre rezultate, te je izrazila zadovoljstvo što je to priznato prilikom otpuštanja i činjenicom da je ta procedura protekla uz poštovanje što često nije slučaj prilikom otpuštanja u tvtkama.
Prije objave članka, rep.hr je poslao upit Gideonu kako bi se doznalo koji je razlog davanja otkaza cijelom timu, te planiraju li ga nadomjestiti novim timom ili outsourcanjem ili su odlučili privremeno ili trajno ukinuti marketinške aktivnosti u tvrtki. Njihov odgovor dodat ćemo u članak po primitku.
Prema podacima portala Digitalna komora, tvrtka Gideon u 2021. godini imala je 4,02 milijuna kuna prihoda i 25,89 milijuna kuna rashoda, no treba imati na umu da je hrvatska tvrtka u vlasništvu američke, pa je lako moguće da se tamo vodi većina njezinih prihoda.