Sukladno ranijim najavama vezanima uz Rimčevo preuzimanje i spajanje s Bugattijem, jučer je službeno osnovana tvrtka Bugatti Rimac.
Do spajanja je došlo nakon što je Porsche odlučio da će Bugatti koji je donedavno bio u vlasništvu (Porscheovog) Volkswagena prijeći u vlasništvo Rimac automobila. To je najavljeno u srpnju, a sada i službeno napravljeno na način da je osnovan Bugatti Rimac d.o.o., koji je u 55 postotnom vlasništvu Rimac Grupe u kojoj 35 postotnu udio ima Mate Rimac, 22 postotni Porsche, Hyundai 11 posto, a ostali ulagači 32 posto. Dio vezan uz tehnologiju koja se isporučuje različitim proizvođačima automobila prebačen je u tvrtku Rimac Technology koja će biti u 100 postotnom vlasništvu Rimac Grupe. Kao što je ranije najavljivano, Mate Rimac vodit će sve tri tvrtke, a globalno sjedište bit će u Svetoj Nedjelji.
Bugatti Rimac trenutno zapošljava 435 zaposlenika, 300 u Svetoj Nedjelji i 135 u Francuskoj, a tu je i podrška 180 ljudi u Bugatti Engineeringu u Njemačkoj, pri čemu će dio njih biti u njemačkom uredu tvrtke Bugatti Rimac. Rimac Technology će imati preko 1300 zaposlenika na različitim lokacijama.
Novi upravni odbor Bugatti Rimac kompanije imenovao je Christophea Piochona za glavnog direktora za operacije (COO). Ranije je obnašao dužnost generalnog direktora u Bugattiju i jamči nastavak operacija u tvornici u Molsheimu. Larissa Fleischer postaje financijska direktora (CFO). Prethodno je bila voditeljica kontrolinga u Porscheu u područjima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Scervo imenovan je glavnim tehnološkim direktorom (CTO), a prethodno je obnašao istu poziciju u Rimac Automobilima, gdje se pridružio nakon bogate karijere kao tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.
Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale.
Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac.