Održana radionica za korisnike ERP rješenja

Specijalizirane tematske radionice pod nazivom „IT podrška za optimizaciju poslovanja“. održane su ovih dana u hotelu Aristos u Buzinu u organizaciji tvrtke Omega software.

Kako efikasnije upravljati zalihama, kako analizirati obrtaj zaliha i donijeti odluke o preraspodjeli i promjeni tempa naručivanja, kako efikasno planirati prodaju i pratiti realizaciju plana, kako pripremiti i obraditi informacije potrebne za donošenje odluka, kako u vlastitoj organizaciji povećati efikasnost i transparentnost protoka informacija te kako izdvojiti samo bitne informacije, samo su neka od pitanja na koje su održane radionice imale konkretan odgovor.

Glavni cilj radionice bio je okupiti sve postojeće klijente iz privatnog sektora koji koriste naša ERP rješenja, predstaviti teme koje su aktualne za njihovo poslovanje te na taj način doprinijeti unaprjeđivanju kvalitete postojeće poslovne suradnje.

U sklopu radionica održana su ukupno 4 predavanja iz područja kontrole troškova, optimizacije zaliha, unaprjeđenja prodaje i postojećih procesa rada. Osnovna poruka svih predavanja bila je prenijeti sudionicima adekvatne načine kako se osigurati od rizika s kojima se susreću u svom svakodnevnom poslovanju te kako ostvariti ovogodišnje zacrtane ciljeve i zadržati svoje mjesto na tržištu.

Naglasak je prije svega bio na povećanju efikasnosti poslovanja i optimizaciji poslovnih procesa kroz razna analitička rješenja koja će sve potrebne podatke putem analiza i statistika pretvoriti u pokazatelje za donošenje boljih strateških odluka u vrijeme kada je to najvažnije.

Iako je odaziv sudionika bio poprilično velik, interakcije na radionicama nije nedostajalo, a nakon ručka svi sudionici imali su prilike dodatno porazgovarati i prokomentirati neke konkretne primjere na otvorenoj diskusiji uz kavu.

„Izuzetno smo zadovoljni odazivom sudionika koji je premašio 85% od ukupnog broja pozvanih ljudi. Nadamo se da smo uspjeli svim klijentima prenijeti glavnu poruku i prije svega omogućiti da kroz interakciju s drugim sudionicima i predavačima dobiju konkretne odgovore na sva pitanja. Željeli smo pokazati na koji način IT može pozitivno utjecati na sve segmente njihovog poslovanja, osobito sada kada je učinkovitost jedna od najvažnijih komponenti za opstanak tvrtke“, izjavio je Nikola Barun, direktor prodaje u Omega software.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: