Hrvatska IT tvrtka Combis i europski autobusni prijevoznik Flixbus ugovorili su suradnju zahvaljujući kojoj će putnici Flixbusa moći kupovati izlete za vrijeme putovanja.
Zahvaljujući Combisovom rješenju Excursor, putnici Flixbusa na linijama koje vode od njemačkih, austrijskih i talijanskih odredišta prema Zagrebu,od prosinca 2018. godine pomoću mobitela mogu skenirati QR kod koji se nalazi na naslonu ispred njih i istog trenutka vidjeti informacije o izletima. One uključuju podatke o opisima i detaljima izleta, raspoloživosti i cijenama, te u samo nekoliko klikova već i tijekom vožnje mogu planirati i rezervirati svoj posjet različitim izletničkim destinacijama. Za korištenje usluge nije potrebno instaliranje nikakve mobilne aplikacije.
"Brzo živimo i često nam se događa da ne stignemo realizirati sve što smo naumili, uključujući kvalitetnu pripremu odmora. Upravo razmišljajući o neiskorištenom vremenu koje imamo tijekom putovanja autobusom, osmislili smo suradnju s FlixBusom i odlučili maksimalno iskoristiti potencijal vremena koji ima strani turist koji putuje u Hrvatsku. Excursor je fantastičan alat za komunikaciju i organizaciju ponude turističkih sadržaja i nosi izuzetan potencijal digitalizacije turizma", istaknuo je Mladen Gregović, član Uprave za operacije u Combisu te dodao kako je glavni nazivnik ovog partnerstva – obostrana želja za inovativnošću.
"FlixBus je usmjeren ka inovacijama u poslovanju. Od samih početaka smo kombinacija tehnološkog start-upa, online kupovine i prijevozničke tvrtke i to je naša formula uspjeha. Potencijal pružanja nove usluge na tako jednostavan način kao što je uz excursor, pruža novo i inovativno iskustvo na zadovoljstvo naših korisnika, a što je naš stalan prioritet", rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.
Platforma Excursor je namijenjena za sve one koji žele ponuditi turističku vanpansionsku uslugu - organizatore izleta, turističke agencije, hotele i ostale ponuditelje smještaja i vanpansionskog sadržaja. Omogućuje ekspresnu rezervaciju, u samo nekoliko klikova, isključuje obradu narudžbi putem e-maila i telefona, a samim time eliminira i propuštene rezervacijske prilike. Također, ovo rješenje omogućuje komunikaciju i prodaju izleta u realnom vremenu čime se otklanja mogućnost overbookinga.
"Combis je razvio Excursor i predstavio ga tržištu prošle godine, nakon čega je u kratkom vremenu osigurao suradnju s više partnera. Uz to, istraživanja pokazuju značajan rast interesa turista za izletima i općenito za vanpansionskim uslugama, zbog čega će ovo rješenje koristiti mnogima u turizmu, ali i doprinijeti promociji hrvatskog turizma na digitalni način", zaključio je Aleksandar Radojčić, direktor Odjela digitalne transformacije u Combisu.