Hrvatski Telekom pokrenuo je Magenta Moments - program pogodnosti, popusta i nagradnih igara namijenjen i onima koji nisu njihovi korisnici.
Uvjet za korištenje je posjedovanje ažurirane Moj Telekom aplikacije i posjedovanje magento srca koje se prikupljaju raznim aktivnostima u aplikaciji. Neke od stotinjak ponuda iz aplikacije su osvajanje dres reprezentacije s potpisima nogometaša, ostvarivanje 10 posto popusta na kino ulaznice u Cinestaru, 10 posto popusta na nekim Ikea proizvodima i slično.
Magento Moments nije ograničen samo na Hrvatsku, s obzirom da ga Deutsche Telekom uvodi i na druga tržišta na kojima je prisutan. Od sljedeće godine hrvatski korisnici moći će ga koristiti u inozemstvu, ako tamo postoji članica Deutsche Telekom grupe koja ga nudi, a isto vrijedi i za turiste koji dođu u Hrvatsku.
U ovom trenutku u hrvatski program uključeno je oko 70 partnera, a broj će se nastaviti povećavati. Partneri koji sudjeluju u programu ne plaćaju nikakvu proviziju, nego samo nude pogodnosti, a zauzvrat dobivaju promociju među hrvatskim korisnicima, ali i turistima.
Neki od 70-ak patnera programa su Booking.com, CineStar kina, Fraktura, IKEA, Maistra, Santa Domenica, Sport Vision, Submarine, Uniline, Tekstilpromet, Terme Tuhelj i Valamar.