Mate Rimac proveo Nicu Rosberga po tvrtki

Mate Rimac proveo Nicu Rosberga po tvrtki

Nico Rosberg, bivši vozač formule jedan koji se povukao 2016. godine nakon što je postao svjetski prvak, posjetio je tvrtku Rimac automobili po kojoj ga je proveo Mate Rimac.

U 35 minutnom videu, Rosberg je sa zanimanjem pratio niz tehničkih detalja koje mu je prezentirao Rimac. Na samom početku prezentirao mu je pogonski sklop C_Two (Video: 6:10) automobila i pojasnio zbog čega ima specifičan raspored baterija. U jednom trenutku, Rosberg je istaknuo Rimčevu skromnost i citirao Glavnog inženjera Porschea koji je rekao "ja sam vrlo talentiran, ali Mate je s drugog planeta." (Video 8:47).

Neke od procesa u tvrtki Rosberg je u dva navrata (Video: 10:04, 11:16) usporedio s onima koje je vidio u timu Formule jedan. Posjetili su i dio kompanije u kojem se provode brojne računalne simulacije koje znatno pomažu kako bi se prave odluke donijele prije nego se krene u proizvodnju automobila. Simulacija ponašanja automobila na računalu (Video: 18:36) uključuje i praćenje povećanje temperature baterije zbog koje je potrebno smanjiti snagu automobila kako bi se ona koristila i za hlađenje. Nešto kasnije (Video 20:34), Rimac je pojasnio i kako hlađenje zrakom u uvjetima vrućeg vremena ne može rashladiti bateriju, zbog čega automobil ima i jedan klima uređaj samo za hlađenje baterije.

Svoju geeky stranu Rimac je pokazao i u opcijama koje ima Infotainment sustav automobila. Osim uobičajenih stvari poput navigacije, taj sustav prikazuje i podatke poput okretnog momenta (Video 24:54) na svakom kotaču. U više navrata objasnio je i razlike između električnih automobila i automobila koje pokreću motori s unutrašnjim izgaranjem. U slučaju okretnog momenta, razlika je u tome (Video: 29:54) što kod auta s klasičnim motorom na okretni moment na kotačima utječu prijenosni omjer mjenjača i omjer diferencijala. Kako električni automobil ima samo jednu brzinu, njegov start mogao bi se usporediti sa startom vozila u sedmoj brzini, zbog čega je veliki okretni moment.

Donji video imat će i svoj nastavak u kojem će se moći vidjeti i kako Rosberg testira C_Two.