Osnivač Rimac automobila Mate Rimac i osnivač Bellabeata Sandro Mur investirali su u food tech startup Juicefast.
Juicefast je food-tech startup, koji je pronašao način za kompletno nutritivno rješenje s hladno cijeđenim sokovima i nutritivno izbalansiranim obrocima. Osnovali su ga početkom 2020 godine braća David i Marko Dravinec. Od tada raste na domaćem tržištu i osvaja sve više ljubitelja zdravog života i prehrane. Investicija će Juicefastu omogućiti nastavak razvoja tehnologije proizvodnje i širenje na ostatak europskog tržišta.
Svi proizvodi koje Juicefast proizvodi su 100 posto prirodni, bez aditiva i konzervansa, a sigurnost proizvoda postiže se korištenjem najmodernije tehnologije obrade visokim tlakom. Uz novu energiju i kapital koje Rimac i Mur unose u Juicefast, braća planiraju učiniti još više.
"U posljednjih nekoliko godina sam podržao i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg start-up eko sustava. Kada razmatram koga podržati mi je najvažniji team iza projekta, skalabilnost van granica hrvatske i potencijal utjecaja na rast Hrvatskog gospodarstva i stvaranja radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefast dosta je neobična. David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu sa upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju." Izjavio je Rimac.
„Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio, a onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja -budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, izjavio je Mur.Juicefast trenutno ima više od 50.000 klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika. Ima 20 zaposlenih, ali planiramo daljnja zapošljavanj, a a odnedavno su se proširili i na Sloveniju.
"Trenutni fokus stavljamo na B2C segment, prvenstveno kroz webshop prodaju, dok ćemo u budućnosti više pažnje posvetiti korporativnom sektoru i ostalim B2B kanalima. Oduvijek sam vjerovao u viziju Juicefasta, ali imati podršku dvojice magova ove igre, kao što su Sandro i Mate daje mi još više vjetra u leđa za ostvariti sve što imamo u planu. Neizmjerno sam zahvalan i sretan“ - rekao je David Dravinec.