Tvrtka LeverUP Consulting pohvalila se kako je nakon pandemije zadržala hibridni način rada, kako bi omogućila dobar balans između privatnog i poslovnog života.
Prema najnovijim istraživanjima, do nedavno je rad prema hibridnom modelu uključivao rad u uredu tri dana u tjednu, a dva od kuće te se smatrao idealnim za funkcioniranje i uspješno poslovanje kompanija. No sada su ipak, čini se, za postizanje poslovnih uspjeha i održavanje zajedništva kolektiva dovoljna dva dolaska u tjednu u urede tvrtke, dok ostale dane zaposlenici mogu na temelju vlastite odgovornosti organizirati svoje radno vrijeme.
U LeverUP Consultingu takav se model pokazao idealnim. Rad od kuće uz dolazak u ured dva dana u tjednu njihove zaposlenike čini sretnijima i slobodnijima u planiranju radnog vremena, ali i organizaciji slobodnog vremena, a pozitivni poslovni rezultati kao i visoka produktivnost ne izostaju. Pritom treba naglasiti kako su djelatnice i djelatnici potpuno slobodni u rasporedu svog radnog tjedna. Oni mogu raditi sve dane u uredu ili sve dane od kuće, ovisno o njihovim potrebama i o potrebama klijenata.
Istoga se pravila drže i u tvrtki Salesforce koja predvodi svjetsko tržište CRM softvera. Danas je rad od kuće i kod njih nešto sasvim normalno, mada je prije 2020. godine od kuće radio tek manji dio njihovih djelatnica i djelatnika, njih oko 20 posto. Generalni direktor Salesforcea Marc Benioff predviđa kako će i nakon pandemije nekih 50 do 60 posto zaposlenih nastaviti raditi od kuće.