Web stranica za grupnu kupnju KupiMe.hr prikupila je sto tisuća Facebook fanova i kupcima uštedjela gotovo 20 milijuna kuna.
Informacija je to objavljena u priopćenju te stranice u kojem se tvrdi kako je KupiMe.hr postao lider među portalima za grupnu kupovinu, iako se ne navode konkretni dokazi na osnovu kojih bi se moglo zaključiti da je prestigao Kolektivu. (U ovom trenutku rep.hr ne raspolaže financijskim podacima o uspješnosti ta dva portala, ali usporedba posjećenosti preko procjene koju daje Google AdPlanner ukazuje na prednost Kolektive).
Priopćenje navodi i dvije izuzetno uspješne ponude, onu za Zoološki vrt grada Zagreba kada je putem KupiMe portala prodano 6.000 kupona, odnosno 12.000 ulaznica i onu s paket aranžmanom za dvije osobe i dva noćenja s doručkom u Bohinj Park Eko Hotelu s 5 zvjezdica koja je prošlog vikenda ponovljena.
KupiMe tvrdi kako imaju lidersku poziciju u Srbiji i Sloveniji, a obrazloženje svog uspjeha vide u konstantnoj edukaciji, odličnom timu ljudi, pametnim ulaganjima i atraktivnim ponudama.
Najavljuju da će veliku pažnju poklanjati i turističkim ponudama, posebno u promociji hrvatskog turizma u narednim mjesecima, kako na hrvatskom tržištu, tako i na drugim tržištima na kojima KupiMe posluje.