Vlasnici nove HAC ENC mobilne aplikacije iznenadili su se stanjem na računu koji je kod većine bio znatno veći od stvarnog.
Neki od njih podijelili su tu informaciju na društvenim mrežama, a novonastala situacija poslužila je kao povod za šalu, pa su se mogli vidjeti i komentari kako je do "zarade" došlo jer su HAC-ovci novac od ENC-a uložili u bitcoin.
Kao i u većini slučajeva, stvarno obrazloženje pokazalo se manje zanimljivim od kreativnih, a riječ je u nadogradnji sustava. HAC je objavio kako su zbog njega mogući povremeni zastoji u radu, onemogućena je naplata SMS bonovima, a do 24.12.2020. sustav ne prikazuje aktualne podatke.
Da HAC ima nekih računalnih "izazova" još 18. prosinca je na primijetio Marko Rakar koji je sa svojim prijeljima na Facebooku podijelio nejasni mail koji je dobio s HAC-ove adrese no-reply@hac.hr. U navedenom mailu samoinicijativno poslanom od strane HAC-a od korisnika se tražilo da ažurira korisnički račun klikom na link u roku od 60 minuta, uz upozorenje kako u slučaju zanemarivanja te upute e-pošta neće biti potvrđena. Suočen s tom nejasnom naredbom, Rakar se obratio HAC-u i prigovorio što korisnike nisu obavijestili o migraciji, već su poslali taj nejasan mail i naredili im da izvedu spomenutu proceduru bez ikakvog obrazloženja, S obzirmo da procedure (klikanja na link u mailu) nije slala nikakvu povratnu informaciju o uspješnosti ili neuspješnosti radnje nije bilo moguće ni zaključiti je li obavljena na ispravan način. Radi opravdanih primjedbi, HAC mu se ispričao i izmijenio tekst maila koji šalju korisnicima kako bi bio jasniji.