Korisnici francuske hosting tvrtke OVH sve su zabrinutiji nakon sinoćnjeg požara koji je potpuno uništio dijelove njihovog data centra u Strasbourgu.
Rep.hr je jutros objavio članak o požaru, a informacije od tada nastavljaju dolaziti preko Twitter accounta njihovog predsjednika Uprave.
Plan oporavka data centra uključuje i obnovu energetske infrastrukture, bez koje ni zgrade koje nisu izgorile neće moći funkcionirati još tjedan do dva tjedna. Nakon objave te informacije na Twitteru, mnogi korisnici iz različitih dijelova Europe počeli su se javljati s ljutim komentarima s obzirom da će svi bez backupa svo to vrijeme trpjeti gubitke i probleme zbog nefunkcioniranja njihovih web usluga.
Veliki dio njih ne zna ni u kojem dijelu data centra su se nalazili njihovi podaci pa ne znaju hoće li uopće i dobiti nakon spomenuta dva tjedna. Dio korisnika prigovara i zbog toga jer još uvijek nisu dobili ni jedan službeni mail o novonastaloj situaciji, a ni na službenim web stranicama hostinga nema niti jedne obavijesti osim prenesenih Tweetova.
Koliko tvrtki i pojedinaca je obuhvaćeno problemom vjerojatno će pokazati vrijeme, no osim što OVH ima veliki broj klijenata, treba imati na umu da dio njih imaju svoje klijente, zbog čega je broj trajno ili privremeno oštećenih popriličan. Među oštećenima su i pluginovi WP Rocket i Imagify koji su trenutno nedostupni na internetu. Među upućenima u temu može se čuti kako je OVH slovio za cijenom prihvatljivi hosting, te dobar dio klijenata vjerojatno spada u skupinu kojoj je na prvom mjestu bila cijena i nisu bio pripremljeni na ovakvu situaciju.