Bulb, King ICT i Prima Vista dobili su posao nabave i implementacije rješenja jedinstvenog kontakt centra vrijednog 1,84 milijuna eura plus PDV.
Njihova ponuda na ovom natječaju Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva bila je tek 29.920 eura povoljnija od ponude Assecovih tvrtki iz Hrvatske i Srbije. Cijena je imala tek 20 posto utjecaja na izbor, no nije bila jedini i ključni faktor odluke jer je pobjednička zajednica ponuditelja imala osam bodova više prema kriteriju iskustva stručnjaka.
Predmet natječaja je jedinstveni kontakt centar za sve e-javne usluge za pružanje korisničke podrške. Sustav tog centra mora obuhvaćati glasovne interakcije s građanima, interakcije putem poruka korištenjem formi, emaila, SMS-a, Whatsappa, Vibera i sličnih servisa, automatizaciju ponavljajučih zadataka, orkestraciju ispunjavanja zadataka kad je uključno više timova ili institucija, web portal, nadgledanje rada sustava kroz izvještaje te administraciju svih aspekata sustava kroz web sučelje.
Sustavu će pristupati 85 korisnika kontakt centra i 1500 korisnika koji će pristupati ticketima te građani. Ugovor se sklapa na 15 mjeseci, pri čemu je rok za isporuku funkcionalnog sustava prije kraja ove godine, a implementacija u odabranim rijelima do kraja 2024. godine. Rok za uspostavu funkcionalnog unaprijeđenog i redizajniranog portala gov.hr i sustava e-Građani planiran je do 30.4.2024. godine. Produljenja rokova moguća su u opravdanim slučajevima.