Francuska tvrtka Ipsos preuzela je hrvatsku tvrtku Fistnet koja je s regionalnim Ipsosom razvila DotMetrics metodologiju za mjerenje posjećenosti.
Kao što je rep.hr najavio početkom prošle godine, Fistnet je u suradnji s Ipsosom dobio petogodišnji ugovor za mjerenje online posjećenosti u Velikoj Britaniji koji stupa na snagu ovog mjeseca i predstavlja prvi angažman DotMetricsa na zapadu. Riječ je o rješenju koje prikuplja podatke o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.
"Neću discloseati iznos za koji smo se prodali, ali mogu reci da smo zadovoljni sa onime sto je IPSOS ponudio. Ovo nije posao koji smo uspjeli brzo, niti lagano, trajalo je gotovo osam godina da dodjemo do 100 posto exita i na to još imamo 3 godine obveze raditi u Dotmetricsu. Trenutno aktivno radimo na UK projektu i širimo se konstantno. Ipsos ima strateški cilj u online mjerenjima i mi se tu jako dobro upotpunjujemo na globalnoj razini. Ozbiljno mislim da ce Ipsos jako puno uložiti u sam projekt i drago mi je da će u Hrvatskoj ostati - i to garantiram - ovakav svjetski big data projekt kakvih ima tek nekoliko sličnih u cijelom svijetu." - rekao je za rep.hr Tomislav Fistrić (na slici).
On je 2011. godine osnovao Fistnet s Martinom Biračem, koji je udio u firmi zadržao do 2013. godine. Godinu kasnije, u vlasništvo ulazi tvrtka Infodom u kojem je Fistrić radio od 2010. do 2017. godine, a temeljni kapital raste za 762.900 kuna. U studenom 2020. godine tvrtka ostaje samo Fistrićeva, a najnovija promjena vlasništva još nije zavedena.
Novo ime DotMetricsa uskoro će biti Ipsos Iris. Trenutno su u potrazi za Senior JavaScript developerom i Lead JavaScript developerom u Zagrebu.