Informatica Summit otkrio izazove upravljanja osobnim podacima

Informatica Summit otkrio izazove upravljanja osobnim podacima

Informatica Summit, događaj o rješenjima za upravljanje podataka održan je danas u zagrebačkom hotelu DoubleTree by Hilton u organizaciji tvrtke Poslovna inteligencija.

Poslovna inteligencija već više od 15 godina partner je kalifornijske tvrtke Informatica, svjetskog lidera u upravljanju osobnim podacima - istaknuo je predsjednik Uprave Poslovne inteligencije Dražen Oreščanin otvarajući događaj. On je održao kraće predavanje o podacima, naglasivši ciljeve koje korisnike postavljaju i aktivnosti koje poduzimaju kako bi dobro upravljali podacima i imali dobre podatke, kao i najnovije trendove u tom području

Data privacy manager Marijan Bračić predstavio je okupljenima rješenje Data Privacy Manager - Informatica MDM Edition, koje je Poslovna inteligencija kreirala u suradnji s Informaticom. Navedeni proizvod učinkoviti je alat namijenjen službenicima za zaštitu osobnih podataka, marketingašima i IT-ovcima, jer omogućuje upravljanje osobnim podacima korisnika i GDPR procesima. Govoreći o dijeljenju podataka prilikom surfanja, Bračić je upotrijebio i jedan Mozilla plugin kako bi demonstrirao s koliko drugih web stranica se dijele neki osnovni podaci prilikom surfanja na portalima kao što su Jutarnji.hr i Index.hr

Ilya Gershanov iz Informatice demonstrirao je mogućnosti njihovih alata prikazavši razne aspekte upravljanja podacima. Neki od modula tako imaju mogućnost prepoznavanja istih termina na različitim jezicima i nia drugih mogućnosti koje olakšavaju upravljanje podacima. Dva različita sučelja za poslovne korisnike i developere rješenju koje je predstavio daju agilnost i olakšavaju brzi development.

Službenik za zaštitu podataka iz Optima telekoma Mario Marković predstavio je izazove pred kojima se našao, prvenstveno radi uvođenja GDPR-a. Tu tvrtku već pet puta su posjetili regulatori, koji u ovoj fazi kontroliraju procese i daju eventualne sugestije vezane uz čuvanje podataka. 

Goran Marković iz Poslovne inteligencije okupljenima je predstavio kako postići GDPR sukladnost ističući kako je specijalizirani softver za GDPR financijski i po pitanju utroška vremena bolje rješenje od developerske dorade postojećih sustava i znatno profesionalnije i potpunije od postizanja minimalne GDPR sukladnosti korištenjem Excela. Pokazao je i razne izazove upravljanja podacima poput njihovog maskiranja kako bi se omogućile različite razine prikaza podataka ovisno o tome koji korisnik ih pregledava.

Finalno predavanje održao je još jedan korisnik - Simon Brmež iz Telekoma Slovenije, koji je duhovitim komentarima na račun GDPR-a i njegovih odredbi nasmijao okupljene.