InfoDom iskoristio tešku poslovnu godinu za restrukturiranje i nove inovativne proizvode za rast profitabilnosti

InfoDom iskoristio tešku poslovnu godinu za restrukturiranje i nove inovativne proizvode za rast profitabilnosti

Tvrtka InfoDom prošlu je poslovnu godinu iskoristila za restrukturiranje, što je rezultiralo većom agilnosti na tržištu te plasmanu novih, inovativnih proizvoda kojima će ostvariti stabilan rast i povećanje profitabilnosti.

Godinu je tvrtka završila sa istim brojem zaposlenika, njih 100, većom bazom korisnika s obzirom na širi portfelj rješenja i izvozne potencijale te s inovativnim projektima sufinanciranima iz fondova Europske unije s kojima će tvrtka doprinositi digitalizaciji hrvatskog gospodarstva. Sredinom prošle godine predstavljena je nova upravljačka struktura, gdje dotadašnji direktor i vlasnik, dr.sc. Slavko Vidović imenuje novu, tročlanu upravu na čelu s Hrvojem Sagrakom koja otada upravlja društvom.

Poslovni fokus InfoDoma tijekom 2020. godine bile su savjetodavne usluge za strategijsko upravljanje i transformaciju poslovanja te ICT usluge za integraciju kompleksnih rješenja, dok su korisnici usluga iz područja gospodarstva i javnog sektora. Ulaganja u nove proizvode i usluge temeljene na digitalnoj transformaciji nastavljena su i u prošloj poslovnoj godini zajedno s projektima financiranima iz Europskih i investicijskih fondova. Najznačajniji su CEKOM – Centar kompetencija za digitalnu transformaciju prehrambene industrije na ruralnim područjima te DEP projekt - Razvoj inovativne platforme za digitalnu transformaciju poduzeća. Tim projektom napravljen je iskorak u područja upravljanja korisničkim iskustvom, prodaje kroz digitalne kanale i upravljanja inovacijama čime je izravno osnažena InfoDomova ponuda u segmentu gospodarstva. Tvrtka je u 2020. godini uspješno recertificirala sustav upravljanja informacijskom sigurnosti po normi HRN ISO/IEC 27001 i upravljanje zapisima po normi ISO 15489-1, čime je potvrdila svoje čvrsto opredjeljenje prema najvišim razinama informacijske sigurnosti te najboljim praksama u upravljanju poslovnim procesima i dokumentima.

„Prošla je godina bila izazovna za sve, te je kao i za većinu krenula obećavajuće dok nas pandemijom uvjetovane promjene u poslovanju naših korisnika nisu usmjerile na prilagodbe. Tako je prvi dio godine bio obilježen blagim padom prihoda u odnosu na 2019. godinu da bi potom nastavili prema očekivanoj dinamici rasta. Unatoč izazovnoj godini, planirane investicije u razvoj novih proizvoda i usluga nisu usporene. Time smo osigurali cjelovit portfelj proizvoda i usluga za ubrzanu digitalizaciju i digitalnu transformaciju naših korisnika, integriranim sustavima dosljedno omogućujući poštivanje načela e-poslovanja „prvo digitalno“ i „samo jednom“ - istaknuo je Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave InfoDoma.

Tijekom 2020. godine InfoDom je nastavio s razvojem e-usluga za pristup javnim elektroničkim uslugama unutar platforme e-Građani te integracijom tog sustava s komponentama državne informacijske infrastrukture koja je omogućila veći broj e-usluga građanima, uz brži i jednostavniji rad s državnim tijelima. Potom, projekt eGOP platforme (eGovernment Operations Platform) koji je pružio mogućnosti integriranog elektroničkog poslovanja tijela javne uprave, brzu izgradnju e-usluga i povezivanje na sve komponente državne informacijske infrastrukture. Početkom 2020. godine InfoDom je dobio četiri certifikata kao jedina tvrtka na području jugoistočne Europe čime je korištenje eGOP platforme više nije ograničeno samo za javnu upravu već je omogućeno i poslovnim subjektima. Snažan doprinos učinkovitom ostvarenju ušteda i transparentnom trošenju proračunskih sredstava omogućeno je korisnicima ministarstava i lokalnih tijela javne uprave, te je u lipnju 2020. godine završena prva faza implementacije rješenja u gradu Splitu, kao primjeru dobre prakse. Izvozne aktivnosti InfoDoma nastavljene su i tijekom 2020. godine te je uspješno, uz podršku lokalnih partnera, nadograđen nacionalni sustav e-Javne nabave u Republici Kosovu. Godinu je obilježio i značajniji iskorak u brzorastući segment malih i srednjih poduzeća sa Odoo poslovnim rješenjima, koja nude odličan omjer cijene i kvalitete te vrlo kratak rok implementacije. 

„Od osnutka InfoDoma usmjereni smo na praćenje i razumijevanje zakonskih regulativa što nam omogućuje pravovremenu prilagodbu promjenama kojima bi naši korisnici mogli biti izloženi. Ekspertiza naših stručnjaka osigurava kvalitetno i brzo tehničko ažuriranje platformi i rješenja čime je korištenje naših implementiranih rješenja za postojeće korisnike nesmetano, a novim korisnicima jamči dobru poslovnu praksu“ - rekao je Sagrak.

U 2021. godini InfoDom planira nastaviti s investicijama u razvoj proizvoda i usluga te korištenje EU fondova u svrhu vlastitog razvoja, s jasnim fokusom na realizaciju gospodarskih ciljeva. Rješenjima poput e-GOP platforme, @SPIN (sustav za upravljanje financijskim tokovima i nabavom), te rješenju temeljenom na otvorenom kodu – Odoo koji uz standardne ERP module sadrži brojne druge funkcionalnosti nastavit će s realizacijom strateških planova. Nova tročlana Uprava intenzivnije će raditi na snaženju suradnje s poslovnim subjektima iz realnog sektora, unaprjeđivati potencijale svojih stručnjaka te doprinositi popularizaciji digitalnog djelovanja osiguravajući razvoj društva u cjelini.

„Prošla godina nas je naučila kako smo sposobni prilagođavati se brojnim i raznolikim promjenama. Stabilnost na koju smo se navikli posljednjih godina, bitno se promijenila u 2020. godini pa nas neizvjesnost s kojom smo startali ovu poslovnu godinu više ne iznenađuje. Pronašli smo modele i obrasce s kojima možemo uspješno nastaviti naše djelovanje, a kako svjedočimo ubrzanoj digitalnoj transformaciji u prilici smo maksimalno iskoristiti naše potencijale izvrsnosti, znanja i iskustva “ - zaključio je Sagrak.