Infobip ide po još veću investiciju kako bi akvizirao još firmi i spremio se za IPO

Infobip ide po još veću investiciju kako bi akvizirao još firmi i spremio se za IPO

Hrvatska ICT tvrtka Infobip ove godine želi prikupiti oko 500 milijuna dolara investicije kako bi obavila još akvizicija prije izlaska na burzu u SAD-u.

Kako javlja Bloomberg, Infobip je započeo komunicirati s investitorima, a novi iznos trebao bi za 60 do 70 posto nadmašiti njihovu zadnju investiciju. Prema riječim Slvija Kutića, investicija bi trebala biti spremna do kolovoza, a IPO u sljedećih 18 do 20 mjeseci.

Infobip je već akvizirao američki OpenMarket i irski Anam, a novcem od investicija žele nastaviti preuzimanja tvrtki koje će im proširiti bazu korisnika i dati im pristup novim tehnologijama.

"Tržište je vrlo atraktivno, vrlo dinamično, kreće se brzo, a naš plan je izvršiti nekoliko akvizicija prije nego odemo na burzu." - rekao je Kutić i dodao da bi za sljedeća dva do tri mjeseća trebali bismo završiti preuzimanja na kojima već rade.

Slično razmišljaju i druge tvrtke - nizozemski MessageBird koji je u sličnoj branši prikupio je 800 milijuna dolara u travnju kako bi preuzeo američku email marketing firmu SparkPost.

U Bloombergovom članku nigdje se ne spominje u koje tvrtke bi Infobip mogao investirati, a nije sasvim jasno ni cilja li na direktne ili indirektne konkurente. Neke od tvrtki koje se bave srodnim poslovima su Twilio, Vonage Communicatons APIs, Plivo, Podium, Service Now Platform, Bandwidth - u čijem vlasništvu je Voxbone, Telnyx, spomenuti MessageBird, Zipwhip, Sinch, CometChat, TextUs, ThinQ, Hearsay, RingCaptcha, MSG91, Dolby.io, Voxiimplant i Quiq Messaging.