Hrvatska IT tvrtka Infobip zadužila se za 500 milijuna dolara i akvizirala američku tvrtki Peerless Network.
Riječ je o četvrtoj Infobipovoj akviziciji u posljedenjih godinu dana, kojom Infobip želi još više ojačati svoju globalnu poziciju. Vrijednost akvizicije nije objavljena, a izvršena je kombinacijom novca i dionica Infobipa. Kako bi bila finalizirana potrebno je pričekati uobičajena odobrenja regulatora.
Peerless Network je globalni pružatelj VoIP usluga sa sjedištem u Chicagu. Osnovan je 2008. godine. Njegovih preuzimanjem, Infobip osigurava značajnu prisutnost u segmentu glasovne komunikacije preko Interneta na tržištu SAD-a. Peerless pokriva 93 posto populacije, ima više od 4500 interkonekcija u 49 država SAD-a. Pregledom podataka u bazama podataka na internetu može se utvrditi da Peerless vjerojatno trenutno ima oko 130-140 zaposlenih i oko 55 milijuna dolara prihoda. Prije desetak dana objavili su da preuzimaju tvrtku Call One, pa je za pretpostaviti da će Infobip dobiti i nju u paketu.
Infobip je u proteklih godinu dana imao još jednu veliku akviziciju u kojoj je preuzeo američki OpenMarket vrijedan oko 300 milijuna dolara, a pruzeo je i irski Anam Technologies te hrvatsku franšizu Shift konferencija.
Što se Infobipovog zaduženja tiče, ono je ostvareno kroz kredit kakav mogu dobiti renomirane tehnološke tvrtke visokog rasta i velike vrijednosti.
„Preuzimanjem Peerless Networka ubrzavamo našu međunarodnu strategiju za nekoliko godina. Ovo je vrlo pozitivna stvar za Infobip gledajući s financijske, strateške i operativne strane. Omogućuje nam još jači rast poslovanja u Sjedinjenim Američkim Državama, što je u skladu i sa strategijom Peerless Networka. Peerless će značajno osnažiti voice ponudu Infobipovog CPaaS portfelja, a naši trenutni i budući korisnici imat će pristup sveobuhvatnom i najpotpunijem paketu SaaS-enabled CPaaS softverskog rješenja dostupnog na tržištu“, poručio je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suvlasnik Infobipa. „Zajedno ćemo ponuditi tvrtkama i ljudima diljem svijeta naše usluge kroz uistinu globalnu mrežu potpomognutu lokalnim timovima. Naravno, cilj je pružanje najboljeg korisničkog iskustva na tržištu. Pred nama je uzbudljivo razdoblje i velike se stvari pred Infobipom tek počinju događati“.