Infobipova hoodica - limitirana i ima NFC čip

Infobipova hoodica - limitirana i ima NFC čip

Vodeća hrvatska IT tvrtka Infobip predstavila je sinoć svoju hoodicu - odjevni predmet koji ima i NFC čip.

Ona je nastala u suradnji s hrvatskim obrtom IUTD Studios mladog kanadskog dizajnera hrvatskih korijena, Joshue Čirjaka, a proizvest će se u ograničenom izdanju od samo 300 primjeraka.

"Developeri vole hoodice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle - bilo da su to hoodice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad, odnosno hoodicu, koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hoodicama dodali i naprednu tehnologiju kroz integraciju NFT-ja kako bi one živjele i u digitalnom svijetu", istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Zahvaljujući čitaču unutar hoodice, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. „Infobip Worldwide“ hoodica inspirirana je Infobipovom misijom spajanja ljudi globalno. Prikazuje rasprostranjenost kompanije koja je prisutna u preko 70 gradova diljem svijeta, a koji se popisani nalaze na poleđini hoodice. 

„Također, u kompletu s hoodicom kreirali smo i set posebnih dodataka, odnosno bedževa, od kojih svaki predstavlja jednu od Infobipovih lokacija globalno. Time smo željeli da ljudi diljem svijeta mogu sakupljati i kombinirati bedževe na svojim hoodicama i tako im dati dodatnu dimenziju jedinstvenosti“, poručio je Burazin.

IUTD (I Used to Dream) Studios je sve popularniji dizajn studio mladog domaćeg dizajnera Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U suradnji s Infobipom uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljivi dizajnerski potpis.

“Moja je ideja bila je stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce te je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo - fizičkom i digitalnom. Velika mi je čast surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno uspjeli napravili nešto izvanredno i inovativno”, dodao je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.

Na događaju organiziranom u kafiću Pločnik pokazani su probni primjerci hoodica. Više informacija o njima i personaliziranim dodacima bit će dostupno za tjedan dana na ovoj web stranici.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: