Mjesec dana nakon početka hakerskog napada, INA se oglasila kratkim priopćenjem u kojem je istaknula kako su uspostavili usluge koje povremeno nisu radile na njihovim maloprodajnim mjestima.
Priopćenje u kojem se ne spominju nikakvi detalji o samom problemu kao ni pojašnjenje trenutne situacije prenosimo u cijelosti:
"Nastavno na kibernetički napad sredinom veljače, INA je uspostavila usluge koje povremeno nisu radile na našim maloprodajnim mjestima, kao što su izdavanje bonova za mobitele i plaćanje komunalnih računa, te ih kupci mogu ponovno koristiti. Slučaj je prijavljen nadležnim institucijama s kojima INA u potpunosti surađuje.
Napominjemo kako napad nije ugrozio kontinuitet poslovanja kompanije, opskrba tržišta bila je neometana, a prodaja goriva na našim maloprodajnim mjestima kontinuirana. Također, provedba svih plaćanja bila je sigurna, neovisno o tome radi li se o gotovinskom plaćanju, INA kartici ili bankovnoj kartici.
Zahvaljujemo našim kupcima i poslovnim partnerima za strpljenje i razumijevanje."
Raniji članci na ovu temu mogu se pronaći na sljedećim linkovima.
U tijeku DDoS napad na Inu?
Nakon Hrvatske i Srbija na meti hakera
Otkriva li NORT-ovo upozorenje kako je ransomware došao u Inu?
Traže li hakeri milijune od Ine?
INA pod kibernetičkim napadom