IN2 završio projekt za HZMO i REGOS

IN2 završio projekt za HZMO i REGOS

Završetak projekta „Razvoj IT infrastrukture kao dio jačanja administrativnih kapaciteta i jačanje institucija za implementaciju regulativa u sustavu socijalne sigurnosti“, predstavljen je danas na svečanosti održanoj u prostorijama tvrtke IN2.  

Naručitelj ovog projekta vrijednog 463.926 eura je Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), korisnik Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava (MRMS) te njegove institucije Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO) i Središnji registar osiguranika (REGOS), a izvoditelj tvrtka IN2. Projekt je trajao od ožujka 2016. godine do rujna 2018. godine, a financiran je u sklopu Prijelaznog instrumenta Republike Hrvatske.

Zahvaljujući ovom projektu, razvijena je informatička infrastruktura koja će omogućiti učinkovito i kvalitetno provođenje regulativa EU na područje socijalne sigurnosti i pružanja korisničko orijentiranih učinkovitih usluga u tom području.

Informacije u sustavu socijalne sigurnosti Republike Hrvatske do sada su se razmjenjivale uz sudjelovanje velikog broja službenika i korištenjem različitih zahtjeva ručno ispunjenih u papirnatom obliku, a građani su, radi podnošenja zahtjeva ili dobivanja potvrde, morali doći na šalter pojedine institucije ili slati/primati dokumentaciju poštom. Zamjena papirnatih dokumenata elektroničkima, povećava dostupnost i smanjuje ukupni trošak usluge izdavanja potvrda. Pravovremena razmjena podataka među institucijama povećava efikasnost procesa dodjele i konzumiranja prava iz područja socijalne sigurnosti.

Projekt se sastojao od pet komponenti: razvoja web aplikacija i web servisa, digitalizacije radnih knjižica, izrade višejezične web stranice migracije.hr s informacijama o sustavu socijalne sigurnosti, uspostave koordinacijske sabirnice koja će omogućiti razmjenu podataka između institucija u sustavu socijalne sigurnosti putem interneta te izrade web portala „Moja socijalna sigurnost“ koji građanima pruža informacije iz domene socijalne sigurnosti uključujući rad, mirovinu, zdravlje, EU i hrvatskog zakonodavstva ali i povezane usluge sustava e-Građani. Osim javnog dijela dostupnog građanima, portal ima i zatvoreni dio, namijenjen suradnji institucija kroz rad na dokumentaciji, inicijativama i pripremi novih sadržaja i usluga.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: