IBM Hrvatska je jučer na tradicionalnom godišnjem događanju pod nazivom Dan financijskih rješenja predstavio pristupe, usluge i rješenja namijenjena financijskom sektoru.
Na konferenciji koja je okupila oko 150 sudionika naglasak je bio na načinima smanjenja složenosti u poslovanju s klijentom u središtu, važnosti transformacije IT infrastrukture temeljene na managed i cloud uslugama te ulozi društvenih mreža za banke i financijske institucije.
Uspješno poslovanje ostvarit će one institucije koje će moći balansirati rizik, zaradu i financijsku inovaciju, te koristiti napredne tehnike segmentacije i metode određivanja cijena kako bi proizvele i isporučile najbolju uslugu preko svih svojih kanala distribucije. Ulaganje u ljude, promjene u procesima i novi alati su glavni preduvjeti za provođenje inicijativa koje će osigurati pametniju budućnost, rečeno je na konferenciji.
O ulozi i važnosti društvenih mreža za današnje poslovanje govorio je Thomas Bryner iz IBM-a Švicarska. Istaknuo je da kako je korištenje društvenih medija u bankarskom poslovanju za promotivne i prodajne svrhe važno, ali da je to tek jedan segment u ukupnoj Social Business strategiji. IBM-ovo rješenje za društveno poslovanje pod nazivom IBM Connections namijenjeno je poslovanju primjerenom dobu društvenih mreža i nudi bezbroj novih mogućnosti za unapređenje timskog rada unutar organizacija te utječe na produktivnost i internu učinkovitost tvrtke.
Drugačiji pristup informatici
Tijekom događanja, IBM-ovi stručnjaci predstavili su IBM-ove sustave PureSystems. Zbog povećanja količine i složenosti podataka nastala je potreba za jednostavnijim pristupom upravljanju s IT-ijem. Iskustveno integrirani sustavi iz osnova mijenjaju IT životni ciklus, smanjuju troškove, štede vrijeme i resurse i ubrzavaju inovacije. Sustavi PureSystems kombiniraju fleksibilnost sustava općenite namjene, elastičnost clouda i jednostavnost uređaja; integriraju se po dizajnu i isporučuju s ugrađenim znanjem.
Hrvoje Supić iz IBM-a Hrvatska upoznao je sudionike događanja s drukčijim pristupom informatici usmjeravajući se ponudu upravljanja uslugama (managed services).
"Na tržištu postoji cijeli spektar ponuda koji omogućavaju transformaciju infrastrukture na način koji najbolje odgovara situaciji na strani korisnika IT usluge. Korporacije se odlučuju za transformaciju s ciljem smanjivanja ukupnih troškova, smanjivanja kapitalnih izdataka i dodatnog zaduživanja, smanjivanja rizika vezanih za ljudske resurse u vlastitim odjelima informatike, povećanja sigurnosti, i ostalo. Tvrtke koje će spremno odgovoriti na kompleksne izazove tržišta su upravo one tvrtke koje imaju moderno ustrojen IT odjel fokusiran na izvršavanje usluga primarno prema kupcima i djelatnicima kompanije", zaključio je Supić.