Hrvatski Telekom uz podršku SAP-a implementirao je One.ERP - središnju ERP platformu koji se od 2013. godine postepeno uvodi u članicama Deutsche Telekoma.
One.ERP program uključuje implementaciju rješenja širokog opsega koja su optimizirala poslovne raznovrsne procese, od financija i kontrolinga preko upravljanja ljudskim resursima do upravljanja nekretninama. Implementacija je trajala 18 mjeseci i zahtijevala je povezivanje značajnog broja sustava iz prethodnog IT okruženja u jednu novu zajedničku platformu, pri čemu je ukupno integrirano 19 lokalnih sustava, 15 sustava Deutsche Telekom Grupe, 5 sustava trećih strana i 77 sučelja.
Ovaj proces je također pokrenuo kvalitativnu pripremu sustava, arhitekture i podataka Hrvatskog Telekoma za učinkovit prijelaz na S/4HANA, SAP-ov flagship proizvod. S novom generacijom inteligentnih ERP rješenja, Hrvatski Telekom dobit će uvid u profitabilnost korisnika, lanca opskrbe, proizvoda i usluga. Rješenje automatizira zadatke koji zahtijevaju značajne resurse te uključuje kontrolne mehanizme upravljanja rizicima koji pomažu tvrtkama kod usklađivanja s regulatornim okruženjem koje se stalno mijenja. Kombiniranjem transakcija i analitike u poslovanju, SAP S/4HANA omogućava donošenje prediktivnih odluka utemeljenih na činjenicama.
„Ovaj projekt je u smislu IT zahtjevnosti, količine posla te važnosti za buduće poslovanje Hrvatskog Telekoma zaista bio veliki pothvat. Standardizacija koja dolazi s One.ERP programom doprinijet će povećanju učinkovitosti i optimizaciji procesa te nam omogućiti primjenu najviših standarda. Posebno sam ponosan što smo uspješno implementirali projekt ove veličine u kratkom roku“, izjavio je Daniel
Daub, član Uprave i Glavni direktor za financije (CFO) Hrvatskog Telekoma.
Implementacija One.ERP programa donosi mnogo prednosti zaposlenicima, te doprinosi unificiranju i pojednostavljenju svakodnevnih poslovnih procesa, gradeći jedinstven i standardiziran grupni pristup u skladu s najboljim praksama u telekomunikacijskoj industriji. Istovremeno, projekt donosi prednosti i korisnicima, jer omogućava agilniji pristup i kooperativniju komunikaciju.
„Tvrtke moraju biti korak ispred konkurencije, a to čine kroz inovaciju, omogućavanje izvrsnog korisničkog iskustva i ostvarivanje rezultata koji su jednako u fokusu investitora i menadžmenta. Hrvatski Telekom je implementacijom unificirane operativne platforme na razini Deutsche Telekom Grupe napravio veliki poslovni iskorak. Ponosni smo što SAP-ova najmodernija tehnologija odgovara potrebama Hrvatskog Telekoma kada su u pitanju brže reakcije i bolji uvid u sve aspekte poslovanja u stvarnom vremenu – od aktivnosti nabave i lanca opskrbe do upravljanja korisničkim iskustvom i distribucijom“, nadodala je Anita Lacmanović, direktorica SAP-a Hrvatska.