Hrvatski Telekom i Combis dobili su posao razvoja Split Smart City platforme po cijeni od 2,8 milijuna kuna plus PDV.
Kao što je rep.hr već pisao u rujnu, platforma će imati niz digitalnih servisa dostupnih preko weba i mobitela. Na natječaju se tražilo rješenje u Free Open Source Softwareu, a sami projekt podijeljen je u tri faze u ukupnom trajanju od tri godine.
Pri izboru ekonomski najpovoljnijeg ponuđača cijena je imala 30 posto utjecaja, funkcionalni zahtjevi i rješenja utjecali su s 40 posto bodova u natječaju, a specifično iskustvo stručnjaka s 30 posto. Za razliku od ovogodišnjeg natječaja za e-Ticketing splitskog Prometa u kojem su čak četiri tvrtke ispale iz natječaja, ovaj put svih pet ponuđača ostalo je u igri. HT-ova i Combisova ponuda bila je najeftinija i ekonomski najpovoljnija, sljedeći po broju bodova bili su Omega software i Comping s ponudom vrijednom 4,94 milijuna kuna plus PDV, a potom King ICT i Corvus info s cijenom od 4,98 milijuna kuna plus PDV., zatim GDi i Integracija od-do s cijenom od 3,50 milijuna kuna plus PDV i na kraju Ericsson Nikola Tesla s cijenom od 5,17 milijuna kuna plus PDV.