Bivša HSM Informatika od danas je na regionalnom tržištu prisutna pod nazivom HSM uz potpuni preobražaj vizualnog identiteta te strategije poslovanja i prisutnosti na tržištu.
HSM je u 100 postotnom domaćem vlasništvu te je na tržištu prisutna više od 30 godina, a na ovaj korak se Uprava odlučila nakon što se promijenio menadžment kompanije. Naime, HSM je obiteljsko poduzeće koje sada vodi nova Uprava pod vodstvom Juraja i Jakova Urbanke te Jelene Jelinić Cvirn koji su preuzeli upravljačke funkcije u HSM-u.
Osim promjene vizualnog identiteta, HSM je prošao kroz značajnu promjenu u strategiji poslovanja koja je uvelike utjecala na njihovu trenutnu tržišnu prisutnost i poziciju. Od poduzeća koje je prijašnjih godina veliki dio svoga poslovanja oslanjala na partnerski i distributerski odnos s Adobe-om, HSM je napravio značajan zaokret u poslovanju te fokus poslovanja stavlja na implementaciju rješenja te konzultantskih usluga vezanih uz globalnu CRM platformu Salesforce.
Od implementacije Salesforce platforme, HSM je već ostvario suradnju s nekim od najvećih kompanija na domaćem tržištu poput – Greyp-a, Nexe Grupe, ZŠEM-a, Icertiasa, Matisona te hrvatskih medijskih kuća, koji koriste rješenja za poticanje i razvijanje svojeg poslovanja. Dodatno, tijekom pandemije iskoristili su i interne resurse te razvili vlastitu Project management i HR aplikaciju koje se uspješno implementiraju kod njihovih poslovnih korisnika te koje su također razvijene na Salesforce platformi.
Da su ove promjene ispravan put HSM-a u budućnost, govore i brojke te podaci o poslovanju HSM-a za prošlu godinu, prema kojima su prihodi u odnosu na 2018. godinu rasli za čak 57 posto, dok je aktualna 2021. godina već u listopadu premašila rekordnu 2020. poslovnu godinu. Iako se radi o velikom zaokretu u poslovanju te hrabrom iskoraku u poslovnom modelu, ključne vrijednosti HSM-a se nisu promijenile te su samo dobile na dodatnoj snazi prilikom širenja poslovanja na regiju, ali i šire.
„Planovi su nam uistinu veliki te bilježimo značajan rast, ne samo prihoda već i interesa za naša rješenja, prvenstveno na području CRM usluga. Iako rastemo, želja nam je i dalje biti pristupačan savjetnik za digitalna poslovna rješenja koja pomažu kompanijama da pojednostave poslovne procese te poboljšaju svoje poslovanje i tržišnu poziciju. Naši ciljevi i fokus poslovanja usmjereni su na širenje poslovanja u regiji, no vidim i potencijal na tržištima izvan Adriatic područja. Novi HSM je agilno poduzeće s velikom energijom i kvalitetnim konzultantima te vjerujem da ćemo s ovakvim zaokretom imati uspjeha i na europskom te na globalnom tržištu“, zaključuje Jakov Urbanke, Direktor za Business Solutions iz HSM-a.
HSM danas svoje poslovanje temelji na uslugama implementacije rješenja na Salesforce platformi te konzultantskim uslugama, no i dalje planiraju jačati svoju čvrstu dugogodišnju regionalnu prisutnost te poziciju distributera za softverska i hardverska rješenja. Više informacija može se pronaći na službenim HSM web stranicama – www.hsm360.com.