Sustav PlayKontrol namijenjen automatiziranom praćenju izvođenosti glazbenih dijela i reklama na radiju i televiziji implementiran je u Južnoafričkoj Republici.
Novi posao rezultat je suradnje tvrtke Informacija s južnoafričkom tvrtkom Dana Driven Insights (DDI) koja se bavi praćenjem objava u različitim vrstama medija.
U Južnoj Africi postoji više od 150 radijskih postaja koji svoj program emitiraju na 11 različitih jezika, zbog čega se za praćenje izvođenosti reklama u radijskom programu praktički ne mogu angažirati ljudi te je tvrtka DDI pronašla rješenje u obliku platforme PlayKontrol, navodi se u priopćenju.
"Upravo je taj problem velikog broja radijskih postaja čiji sadržaj moramo pratiti 'spojio' DDI i Informaciju. Informacija ima sjajno dosadašnje iskustvo na sličnim projektima te su nam mogli ponuditi tehnologiju s kojom je uspješnost prepoznavanja emitirane glazbe 100 posto te nam je dokazala da je to rješenje uspješno primijenjeno u proizvodu nazvanom PlayKontrol. Stoga je imalo smisla sustav prilagoditi tako da prepoznaje kraće zvučne zapise kako bismo u radijskom i televizijskom programu mogli pratiti prisutnost pojedinih reklama i oglašivača", rekla je Tonya Khoury, direktorica tvrtke DDI.
Zahvaljujući PlayKontrol sustavu korisnici usluga tvrtke DDI moći će sami pronalaziti, dijeliti, preslušavati i analizirati vlastite reklame kao i reklame konkurencije. Ovaj sustav već je u primjeni u Hrvatskoj na različitim radijskim i televizijskim postajama te na Institutu hrvatske glazbe.