Hrvatska pošta predstavila je svoju novu uslugu - Poslovni eRačun.
Povod uvođenja ove usluge je obveza korištenja eRačuna u postupcima javne nabave od 1. srpnja 2019. godine, što će natjerati sve tvrtke koje sudjeluju u navedenim postupcima odaberu registriranog informacijskog posrednika i uvedu primanje i slanje e-Računa u skladu s propisanom europskom normom.
Hrvatska pošta navodi kako je jedini registrirani informacijski posrednik koji osim slanja eRačuna poslovnim korisnicima nudi slanje računa i drugih dokumenata prema više od 170 000 privatnih i poslovnih korisnika putem servisa ePošta.
Dodatna mogućnost za sve korisnike ePošte jest slanje elektroničkih pisama na fizičku adresu. Takvo pismo, zaprimljeno elektroničkim putem, šalje se na ispis i kuvertiranje te uručuje na bilo kojoj adresi u svijetu. Brojni korisnici već su prepoznali prednosti slanja „pravih“ pisama bez napuštanja udobnosti vlastitog doma ili ureda.