Hrvatska obrtnička komora predstavila je jučer novu aplikaciju kojom žele pomoći ugostiteljima.
Riječ je o web servisu koji se otvara na mobitelu nakon što gost skenira QR kod na stolu, a glavna namjena mu je gostu smanjiti vrijeme čekanja narudžbe, a osoblju objekta omogućiti pregled statistike u realnom vremenu.
Pohvalno je što HOK prepoznao potrebu za digitalizacijom i ponudio servis koji je za ugostitelje prva tri mjeseca besplatan, no malo čudi kako je za partnera koji je razvio rješenje izabrana tvrtka koja se (prema njezinim web stranicama) bavi isključivo osjetilnim marketingom i specijalizirana je za instore radio rješenja i mirisni marketing. Također, na hrvatskom tržištu već duže vrijeme postoje rješenja za ugostitelje poput mobilnih aplikacija kao što su daShef Guest ili Grga, koji nude puno više opcija od onoga što nudi novo HOK-ovo rješenje. Također, prezentacija spomenutih rješenja za sada je puno bolje organizirana od HOK-ovog koji se za sada predstavlja grafički neatraktivnim letkom (PDF).
„Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Vjerujemo da će naši ugostitelji prepoznati ovaj projekt kao podršku njihovom efikasnom poslovanju. Digitalna platforma koju smo danas predstavili namijenjena je ugostiteljima, međutim mi već razmišljamo kako je prilagoditi i našim drugim djelatnostima“, istaknuo je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.