Gideon skratio ime i dobio novi vizualni identitet

Gideon skratio ime i dobio novi vizualni identitet

Tvrtka Gideon Brothers od sada se zove samo Gideon, a pet godina nakon osnivanja dobila je i novi vizualni identitet.

Ova tvrtka koja se bavi robotikom i softverom koji se temelji na umjetnoj inteligenciji trenutno se priprema za predstavljanje nove serije revolucionarnih rješenja kojima će po prvi puta moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom. Istovremeno, tvrtka jača svoj danas međunarodni tim, koji se u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj.

"Izuzetno smo ponosni na ono što radimo u Gideonu i zahvalni smo našim zaposlenicima, partnerima, prijateljima i kupcima koji stoje uz nas i podupiru naš rast. Iza našeg novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe“, rekao je Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona.

"Naš novi vizualni identitet odražava novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove naših kupaca. Ovom evolucijom branda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize i uskladiti je s redefiniranim fokusom i vizijom. Upravo zato, naš novi vizualni identitet je jednostavniji, pristupačniji, nadahnut ljudima i uvijek u pokretu", pojasnila je Sanja Buterin, direktorica marketinga u Gideonu.

Širenje aktivnosti razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne ukupno 32 milijuna USD.