Entrio, danas vodeća ticketing platforma u Hrvatskoj i Sloveniji, nastavlja s rastom i razvojem svog poslovanja i ulazi na tržište Bosne i Hercegovine otvaranjem franšize Entrio.ba
Nositelj franđize za BiH je tvrtka Imagis Media iz Mostara.
Rep.hr je o Entrio sustavu pisao redovito od njegovog pokretanja 2011. godine, a ta platforma koristi se i pri distribuciji ulaznica za rep.hr-ove IT pub kvizove i druge događaje. U priopćenju tvrtke navodi se kako se Entrio još od osnivanja pozicionirao kroz najnaprednija tehnološka rješenja jedinstvenim self-service sustavom za organizaciju događanja, distribuciju ulaznica te registraciju posjetitelja. Zadnje tri godine bilježi snažan rast veći od 100 posto iz godine u godinu. Entrio danas ima preko 2.000 događaja godišnje, do danas je izdao preko tri milijuna ulaznica za više od 14.000 događaja, s ukupnim brojem korisnika od preko 500.000.
„Cilj širenja je osigurati neusporedivo korisničko iskustvo korisnicima na novim tržištima. Entrio donosi svoju uspješnu all-in-one platformu kako bi pružio i organizatorima i posjetiteljima jednostavan i pouzdan način za organizaciju događaja i kupovinu ulaznica. Ne sumnjamo da će Entrio.ba postati neizostavan partner svima koji žele organizirati ili posjetiti događaje u Bosni i Hercegovini. Entrio je pokrenut 2011. s ciljem transformacije event industrije u digitalni svijet, a do danas se pozicionirao kao ključni igrač na regionalnom tržištu, s tehnološki najnaprednijim rješenjem razvijenim u Zagrebu te preko 600.000 prodanih ulaznica godišnje za brojne događaje u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori i šire. Od 2018. ima otvorene urede u Zagrebu i Ljubljani i mrežu od preko 400 partnerskih prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji. Ulaganjem u razvoj poslovanja Entrio je od 2020. kroz svoju jedinstvenu platformu omogućio kompletnu realizaciju virtualnih, hibridnih i fizičkih događaja svih veličina i kompleksnosti, na jednom mjestu, s kontinuiranim planom širenja na druga tržišta.“ – izjavio je osnivač i direktor Entria Berislav Marszalek
Nakon što je Entrio 2011. napravio iskorak na hrvatskom tržištu kao prva online-first platforma za prodaju ulaznica i time krenuo u prve od mnogih poslovnih uspjeha, Entrio je uspješnom Funderbeam kampanjom premašio cilj od 100.000 eura investicije te 2018. otvorio tržište Slovenije. 2021. postao je korisnik 500.000 eura investicije Fil Rouge Capitala. Otvaranjem tržišta u Bosni i Hercegovini Entrio nastavlja s uspješnom poslovnom strategijom rasta i razvoja.
Entrio će kao i na svim tržištima gdje posluje, tako i u BiH ponuditi all-in-one rješenje: sveobuhvatno rješenje za organizaciju događaja, distribuciju ulaznica i registraciju posjetitelja za sve vrste događaja. Organizatori mogu jednostavno upravljati prodajom ulaznica, pratiti statistiku prodaje u stvarnom vremenu te prilagoditi cijene i promovirati događaje. Inovativne značajke omogućuju integraciju prodaje ulaznica s društvenim mrežama, beskontaktno skeniranje ulaznica putem QR kodova i jednostavnu isporuku ulaznica na mobilne uređaje/email posjetitelja. Entrio je razvijen s naglaskom na korisničko iskustvo. Organizatori događaja i posjetitelji mogu lako navigirati kroz platformu, izvršiti kupovinu ulaznica u samo nekoliko klikova i dobiti sve potrebne informacije o događaju na jednom mjestu. Entrio pruža korisnicima kontinuiranu 24/7 podršku tijekom cijelog procesa, od postavljanja događaja i prodaje ulaznica do samog događaja. Tim stručnjaka stoji na raspolaganju kako bi riješio sve upite i pružio pomoć korisnicima. Entrio se ističe kao sveobuhvatna, tehnološki napredna i korisnički prijateljska platforma koja pruža jednostavno i pouzdano iskustvo za organizatore događaja i posjetitelje.