Digitalna agencija ecx.io promijenila je ime u IBM iX Hrvatska.
ecx.io osnovan je u Njemačkoj 1995. godine, dok je hrvatska podružnica osnovana u Varaždinu 2015. godine. Cjelokupnu tvrtku koja urede ima u Njemačkoj, Austriji i Hrvatskoj, 2016. godine je preuzeo IBM, kako bi zadovoljio rastuću potrebu za digitalnom, kreativnom i dizajnerskom stručnošću. ecx.io i IBM-ovi studiji od tada blisko surađuju i nude usluge savjetovanja, dizajna i tehnologije. Suradnja će ovom promjenom postati još intenzivnija.
"Ostvarili smo veliku stopu rasta u Hrvatskoj i nastavljamo taj trend. Službenim preimenovanjem naši će se zaposlenici sada predstavljati kao članovi obitelji IBM iX, jednog od najvećih svjetskih pružatelja usluga digitalnog iskustva. Što zasigurno ima veliki utjecaj i na motivaciju. Osim toga, na ovaj način stvoreni su uvjeti koji promiču osjećaj jedinstva, a naši partneri i klijenti imaju velike koristi od toga", kaže Mario Horvat, izvršni direktor IBM-a iX Hrvatska.
Vodeći se motom "Innovate like a startup, scale like an enterprise", stručnjaci IBM iX-a kombiniraju kreativni duh i kulturu agencija s tehnološkom stručnosti i snažnim međunarodnim dosegom globalne korporacije IBM. Istodobno, imaju pristup svojoj velikoj mreži agencija i brojnih partnerstava s renomiranim pružateljima tehnoloških rješenja. IBM iX je konzultantska, digitalna agencija, dizajnerski studio i tehnološka tvrtka - sve u jednom.
IBM iX partner je s brojnim svjetski poznatim klijentima - Allianz, Barmer, Berliner Verkehrsbetriebe, Bundeswehr, Daimler, Deutsche Rentenversicherung, Fressnapf, Grohe, Lufthansa, Migros, Porsche, Siemens, TAG Heuer i Wienerberger i mnogim drugim.
"Pod brendom IBM iX želimo još snažnije ujediniti naše snage, iskoristiti sinergiju i učiniti našu zajedničku moć jasnijom i dodatno vidljivijom na tržištu", kaže Markus Dietrich, izvršni direktor IBM iX Düsseldorf, Austrija i Hrvatska.
Kao dio IBM Consultinga, IBM-ovog odjela za savjetovanje i usluge, IBM iX jedan je od najvećih svjetskih pružatelja digitalnih iskustava. Koristeći okvire kao što su IBM Garage™ i Enterprise Design Thinking, stručnjaci zaposleni u IBM-u iX rade na održivim poslovnim modelima, digitalnim uslugama i iskustvima krajnjih korisnika. Osim toga, IBM iX održava vrhunska partnerstva s dobavljačima softvera kao što su Adobe, Salesforce i SAP CX.
IBM iX osnovan je 2014. godine, a akronim iX skraćenica je za Interactive Experience. IBM iX, od svog osnivanja postao je jedna od najvećih mreža digitalnih agencija na svijetu. Danas oko 17.000 stručnjaka - uključujući stratege, konzultante, dizajnere, programere i arhitekte podataka - radi u više od 50 IBM iX Studija diljem svijeta. U DACH regiji i Hrvatskoj više od 1200 zaposlenika raspoređeno je na 13 IBM iX lokacija.