Projekt implementacije e.Standarda vrijedan 1,18 milijuna eura predstavljen je danas u Zagrebu.
Riječ je o projektu koji se provodi od kolovoza 2021. do prosinca 2023. godine, a cilj mu je provesti automatiziranu standardizaciju e-Usluga u Hrvatskoj. Nastavak je projekta 'Unaprjeđenje sustava elektroničkih usluga' kojim su jasno definirani standardi razvoja e-Usluga, koji se u novom projektu implementiraju se kroz uspostavu odgovarajućih alata i digitalizaciju procesa.
Njegovo provođenje trebalo bi rezultirati poštivanjem određenih standarda pri razvoju elektroničkih usluga, odnosno boljim korisničkim iskustvom građana i tvrtki koji ih koriste. Osim budućih e-usluga, i postojeće će proći sve faze definirane e.Standardom.
Događaj predstavljanja ovog projekta započeo je uvodnim govorom državnog tajnika Bernarda Gršiča, dok je projekt predstavio voditelj projektnog tima Dejan Vukelić. Projekt obuhvaća uspostavu portala i informacijskog sustava, provođenje e.Standarda, registar životnih i posovnih situacija i povezanih e-Usluga, gradivne blokove korisničkog sučelja (odnosno grafički dizajn) te edukaciju o optimalnom korištenju istih implementacija e.Standarda u ključnim odabranim e-uslugama.
U sklopu projekta educirat će se državni službenici te provesti implementirati e.Standarde kroz nadogradnju tri izabrane e-Usluge: DGU-ov Registar prostornih jedinica, prijavu industrijskog vlasništva Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo i priznavanje inozemnih stručnih kvalifikacija na kojem surađuju Ministarstvo zdravstva i Ministarstvo znanosti.