Mobilna aplikacija Drink&Talk pobjednik je Ingemarkovog hackathona održanog krajem rujna.
Ingemark je hackathon organizirao u suradnji s Rochester Institute of Technology Croatia, a na njemu je sudjelovalo 11 timova s ukupno 27 sudionika. Tema hackathona bilo je sprječavanje phubbinga - situacije u kojoj netko ignorira ljude u svom okruženju gledajući u svoj mobitel, a zadatak razvoj aplikacije koja će ljude spriječiti da u određenom razdoblju podignu mobitel sa stola. Za one koji ipak ne uspiju, cijena neposluha je plaćanje pića za cijelo društvo.
Šest timova uspjelo je predati svoja finalna rješenja a žiri je odlučio da je najbolji rad tima Undefined, kojeg su činili Filip Bel i Jakov Glavina.
„Rad tima Undefined sadržavao je apsolutno sve što smo tražili od ove aplikacije. Njihovo rješenje „Drink&Talk“ je rađeno u React.js-u te aplikacija savršeno radi, odnosno već je sada spremna za preuzimanje i korištenje“ - izjavio je po završetku hackathona Predrag Kežić, voditelj marketinga u Ingemarku te dodao kako su i druga rješenja također bila vrlo dobra no zbog sitnih grešaka kod njih je uočena potreba za dodatnim radom na poboljšanju što je rezultiralo slabijim ocjenama..
Žiri u sastavu prof. Andrej Šarić s RIT-a i Robert Raušel, mobile department lead u Ingemarku uz pobjedničko je rješenje odlučio je kako je drugo mjesto osvojio tim Muzics u sastavu Josip Mužić i Ida Marija Mužić, koji su svoje rješenje radili u Flutteru, relativno novoj tehnologiji koja je Ingemarku posebno atraktivna i zanimljiva jer ova tvrtka upravo radi na širenju svog mobile tima orijentiranog baš na Flutter. Iako nisu osvojili prvu nagradu, ovaj tim bi uskoro mogao postati dio budućeg Ingemarkovog Flutter tima. Treće mjesto osvojio je tim Propeller u sastavu Robert Horvat i Alen Karlovčec, čije je rješenje rađeno za iOS.
Nagradni fond ovog natjecanja iznosio je 15.000 kuna, od čega je pobjedničkom timu pripalo 8.000, dok su drugoplasirani i trećeplasirani tim osvojili 5.000, odnosno 2.000 kuna. Mobilnu aplikaciju za iOS i Android sustave studenti su izrađivali po dizajn-uputama i tehničkoj specifikaciji iz Ingemarka, dok su platformu mogli odabrati po vlastitom izboru.
„Iznimno smo zadovoljni načinom na koji su svi finalisti razvili konačan kod za ovu aplikaciju. To su vrhunski i kreativni ljudi već sada. Bilo je teško odlučiti se za najbolje rješenje. Dio sudionika je bio izuzetno proaktivan - uz sve što se tražilo u sklopu radnog zadatka predlagali su i dodatne feature - što nas je vrlo ugodno iznenadilo. Na kraju smo odabrali rješenje koje je bilo najpotpunije, a i najbliže našoj prvotnoj zamisli. Zahvaljujemo svim timovima na sudjelovanju i nadamo se im i slična natjecanja biti samo dodatan vjetar u leđa jer znanja itekako imaju“ zaključio je Kežić te dodao kako će aplikacija Drink&Talk uskoro će biti dostupna na Google Playu i AppStoreu za besplatno preuzimanje.