Croatia Airlines izabrala RateGain za praćenje cijena karata

Croatia Airlines izabrala RateGain za praćenje cijena karata

Hrvatska zrakoplovna kompanija Croatia Airlines izabrala je RateGain rješenje za praćenje cijena zrakoplovnih karata.

Riječ je o Software as a Service rješenju koja vizualnim putem pruža mogućnost praćenja cijena na tržištu u realnom vremenu. Na taj način zrakoplovne kompanije mogu vidjeti na kojim relacijama gube prihod zbog toga jer ne prilagođavaju svoje cijene ponudi konkurencije. Osim u području putničkog prijevoza avionom, RateGain takve analize nudi hotelima, brodovima za krstarenja, rent a car industriji, dostavljačkim tvrtkama te online putničkim agencijama.

"Kako bismo ostali prvi izbor putnika u Hrvatskoj, moramo savršeno razumjeti cijene karata koje se nude putnicima na svim digitalnim platformama. Sa svojim jednostavnim korisničkim sučeljem AirGaineće nam dati isrpan uvid u podtke o našem tržištu i konkurenciji i pomoći nam da odluke donesemo na temelju podataka i tako povećamo dobit i planiramo rast." - rekao je Krešimir Mlinar, direktor upravljanja mrežom i prihodima.

"Pandemija je u fokus vratila upravljanje prihodima, koje pomaže u oporavku u trenucima dok se svijet ponovno otvara" - rekla je dopredsjednica RateGaina za prodaju Shweta Vashishth.