Hrvatska zrakoplovna kompanija Croatia Airlines izabrala je RateGain rješenje za praćenje cijena zrakoplovnih karata.
Riječ je o Software as a Service rješenju koja vizualnim putem pruža mogućnost praćenja cijena na tržištu u realnom vremenu. Na taj način zrakoplovne kompanije mogu vidjeti na kojim relacijama gube prihod zbog toga jer ne prilagođavaju svoje cijene ponudi konkurencije. Osim u području putničkog prijevoza avionom, RateGain takve analize nudi hotelima, brodovima za krstarenja, rent a car industriji, dostavljačkim tvrtkama te online putničkim agencijama.
"Kako bismo ostali prvi izbor putnika u Hrvatskoj, moramo savršeno razumjeti cijene karata koje se nude putnicima na svim digitalnim platformama. Sa svojim jednostavnim korisničkim sučeljem AirGaineće nam dati isrpan uvid u podtke o našem tržištu i konkurenciji i pomoći nam da odluke donesemo na temelju podataka i tako povećamo dobit i planiramo rast." - rekao je Krešimir Mlinar, direktor upravljanja mrežom i prihodima.
"Pandemija je u fokus vratila upravljanje prihodima, koje pomaže u oporavku u trenucima dok se svijet ponovno otvara" - rekla je dopredsjednica RateGaina za prodaju Shweta Vashishth.