Čak 19 firmi bori se za razvoj mobilne aplikacije za Zagrebački kolodvor

Čak 19 firmi bori se za razvoj mobilne aplikacije za Zagrebački kolodvor

Čak 19 tvrtki, odnosno zajednica tvrtki, javilo se na natječaj za razvoj mobilnih aplikacija Zagrebačkog kolodvora.

Riječ je o natječaju o kojem je rep.hr pisao krajem prošle godine. Procijenjena vrijednost mu je 1,5 milijuna kuna plus PDV, a cilj razvoj Android i iOS aplikacija namijenjenih prodaji autobusnih karata, kao i onima za kontrolu karata. Glavni kriterij za dobivanje ovog posla je cijena (90 bodova), a sporedni rok izvršenja (10 bodova) koji može iznositi od 100 do 180 dana. Osim aplikacija za putnike, tvrtka koja dobije posao mora osigurati i prijevod na engleski, njemački i talijanski. Naplatni sustav aplikacije nije potrebno razvijati, već će se trebati povezati na postojeći.

U drugoj fazi, odnosno nadogradnji u roku 48 mjeseci, aplikacija će biti obogaćena mogućnošću praćenja GPS koordinata autobusa, broj jezika će biti proširen te će biti dodane razne naplatne usluge.

Osim što je popis tvrtki koje su se javile na natječaj dug, on je i vrlo raznovrsan. Na njemu su i velike tvrtke kao što su A1 Hrvatska i Hrvatski Telekom, ali i male tvrtke za koje većina vjerojatno nije ni čula. Najskuplju ponudu dali su Storm Computers i Notus IT, koji svoj posao procjenjuju na 1,3 milijuna kuna. Kao i u slučaju ostalih ponuda, riječ je o iznosu bez PDV-a. Sedam IT svoje rješenje ponudio je za 1,29 milijuna kuna, a velikogorički Fleksbit za 1,1 milijuna kuna. Svi ostali ponuđači traže manje od milijuna. King ICT i Corvus Info 982 tisuće kuna, Hrvatski Telekom i ETRANET Grupa 975 tisuća, Globaldizajn 945 tisuća, baš kao i IntraBit iz Bjelovara. cWebSpace iz Čakovca traži 921 tisuću,  Ingemark 915 tisuća kuna, Moberg 900 tisuća, Veridian Healthstream 849 tisuća, A1 Hrvatska 842 tisuće, Agilos IT 790 tisuća kuna, Comping i Smart Code 789 tisuća kuna, zajednica u kojoj su mostarski dvojac Unis Telekom i Transart Media 778 tisuća kuna, Prospekt 648 tisuća, osječki ERIT 623 tisuće kuna, Najpovoljnije dvije ponude dali su Samurai Digital iz Osijeka koji za projekt traži 480 tisuća kuna i Trilix koji traži 400 tisuća kuna. Malo je falilo da se popis popne na 20, s obzirom da je Grafik.net dostavio garanciju banke kao jamstvo, ali na kraju ipak nije predao e-ponudu.

Rep.hr-ov YouTube kanal odnedavno donosi više sadržaja. Pretplatite se ovdje.