Komunikacijska platforma Avaya OneCloud CPaaS tvrtke Avaya integrirana je s glasovnim, video, chat i SMS mogućnostima Microsoftovog Azurea.
Navedenim partnerstvom Avaye i Microsofta postigla se globalna dostupnost Avayinog kontakt centra kao usluge hostanog na Azure pltformi, njegovu intuitivnu implementaciju u MS Teamse, integraciju s MS Dynamicsom 365.
„Avaya i Microsoft ovom suradnjom izlaze u susret klijentima koji su zatražili da im pružimo i omogućimo integrirana rješenja za Avaya OneCloud Contact Center čij rad se bazira na tehnologijama Microsoft Azure i Microsoft 365. Zajedno pružamo kvalitetnu integraciju koja ne obuhvaća samo aplikaciju za kontakt centar već i komunikacijsku platformu koja se nalazi u njenoj osnovi. Pored toga, implementirat ćemo i moćne artificial intelligence (AI) mogućnosti kompanije Microsoft pomoću rješenja Azure Cognitive Services,“ rekao je Anthony Bartolo, izvršni potpredsjednik i glavni direktor za proizvode kompanije Avaya. „Rješenja kompanije Avaya za Cloud Contact Center koja su vodeća na tržištu, uz prisustvo kompanije Microsoft u cloud kolaboraciji, predstavljaju neodoljivu kombinaciju kako za postojeće tako i za nove klijente.“
„Globalna suradnja sa kompanijom Avaya primjer je kako kompanija Microsoft, surađujući sa drugim liderima u industriji, ispunjava zahtjeve tvrtki za integriranim komunikacijskim rješenjima koja transformiraju iskustva kako klijenata tako i zaposlenih“, rekao je Scott Van Vliet, korporativni potpredsjednik Intelligent Conversation and Communications Cloud odjela kompanije Microsoft. „Ova suradnja ima koristi od zajedničkih snaga obje kompanije dok joj je primarni cilj spajanje tvrtki sa njihovim klijentima pomoću moćnih komunikacijskih iskustava u okviru raznih platformi, a sve to uz otpornost i sigurnost na korporativnom nivou i cloud dosegu rješenja Microsoft Azure.“
Kako bi se postiglo maksimalno prepoznavanje i distribucija ovih novih moćnih komunikacijskih rješenja, kompanije Avaya i Microsoft osmislile su zajedničku strategiju globalnog izlaska na tržište i udružene prodaje koju planiraju realizirati u nadolazećem periodu.