Kompanija ASEE predstavila je najnoviju verziju svoje komunikacijske platforme i CRM alata – Live 3.0.
Riječ je o rješenju za komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima čija nova inačica predstavlja logičan nastavak implementacije 30 godina iskustva u rješenje koje pomaže tvrtkama da ostvare kvalitetniji odnos s klijentima kroz poboljšanu komunikaciju i praćenje interakcija.
Live 3.0, platforma za čiji je razvoj u potpunosti zadužen hrvatski tim stručnjaka i programera, donosi tehnološke i funkcionalne inovacije koje će pružiti niz prednosti svima koji se odluče implementirati ovaj sustav. Neovisno o industriji ili veličini organizacije, Live 3.0 je dizajniran da odgovara svim potrebama za unapređenje korisničkog iskustva, posebno u području komunikacije, kako posredne tako i neposredne.
"Naš cilj s novom komunikacijskom platformom je klijentima omogućiti da koriste sve funkcionalnosti i značajke prilagođene njihovom poslovnom modelu. Implementacija Live 3.0 sustava omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročne uspjehe na tržištu. Uz Live 3.0, fokusirali smo se na ljude - tim koji stoji iza razvoja ovog proizvoda, ali i naše klijente, voditelje i agente koji ovaj alat koriste te tržište s kojima surađujemo. Vjerujemo da upravo ljudi čine ključnu razliku u stvaranju sustava koji ima smisla i donosi rezultate", izjavio je Dominik Galinec, direktor odjela kontakt centar i CRM rješenja ASEE.
Nova verzija Live 3.0 zadržava najvrjednije aspekte prethodnih verzija, uključujući bogato iskustvo stečeno tijekom tri desetljeća rada i suradnje s klijentima. No, također donosi brojne nove značajke i mogućnosti koje omogućuju korisnicima da budu u korak s vremenom, tehnologijama i preferiranim komunikacijskim kanalima njihovih klijenata.
Posebna pažnja posvećena je korisničkom sučelju, koje je osvježeno i prilagođeno kako bi agentima kontaktnog centra omogućio lakši rad. Ugodno okruženje za agente rezultira poboljšanim korisničkim iskustvom jer omogućuje brži pristup relevantnim informacijama, čime se skraćuje vrijeme potrebno za pružanje informacija ili rješenja korisnicima.
Jedan od ključnih noviteta u Live 3.0 je integracija umjetne inteligencije (AI) i strojnog učenja. S obzirom na rastuću potražnju tržišta za pametnim pomoćnicima i chat-botovima, ova nova verzija omogućuje klijentima da iskoriste prednosti AI tehnologije. U potpunosti prilagođen odredbama GDPR propisa sustav raspolaže obiljem podataka o krajnjim korisnicima, a novi alati omogućuju njihovo pametno korištenje kako bi se pružao kontekstualni sadržaj tijekom interakcije s korisnicima. Live 3.0 također pruža indikacije ključnih trenutaka klijentima kako bi ih maksimalno iskoristili, bez obzira jesu li u pitanju prodajni, akvizicijski, servisni ili retencijski procesi.
Live 3.0 predstavlja jedinstveno sučelje za rad na svim komunikacijskim kanalima, bez potrebe za instalacijom softvera trećih strana ili lokalno na računalu. Ovaj sveobuhvatni sustav podržava sve vrste poslovnih procesa koji proizlaze iz interakcije s korisnicima, stvarajući učinkovito okruženje za interakciju.
Live 3.0 komunikacijska platforma predstavlja novu eru u odnosima s klijentima, kombinirajući iskustvo, inovacije i najnovije tehnologije kako bi klijentima pružila konkurentske prednosti. Implementacija Live 3.0 sustava omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročne uspjehe na tržištu.