Softverska tvrtka APIS IT raspisala je natječaj procijenjene vrijednosti 3,5 milijuna kuna plus PDV, koji između ostalog uključuje razvoj chatbota za Poreznu upravu.
Opis natječaja i troškovnik otkrivaju kako savjetodavne usluge na projektu implementacije chatbot tehnologije uključuju i usluge razvoja chatbota, a za taj posao predviđeno je 1200 čovjek-sati rada eksperta za chatbotove. Od njega se, osim certifikata, traži iskustvo na implementaciji Watson Assistanta i naprednih kognitivnih AI rješenja.
Rep.hr je tijekom ove godine popratio pokretanje tri hrvatska chatbota. Andriju su razvile tvrtke Mindsmiths, Infobip, Neos i Oracle Hrvatska, a namijenjen je komunikaciji o temi korona virusa baš kao i Combisova Vita, a tu je bio i Finin chatbot namijenjen korisnicima te agencije.
Navedeni APIS-ov natječaj ili preciznije rečeno okvirni sporazum na razdoblje od dvije godine, uključuje i konzultantske usluge iz područja razvoja podatkovnih proizvoda, odnosno 1200 čovjek-sati eksperta za podatkovne proizvode i 2600 čovjek-sati konzultanta za podatkovne proizvode.
Osim dijela u kojem je posao izražen u angažmanu stručnjaka izraženom u čovjek satima, natječaj uključuje i fiksnu isporuku aplikativnog rješenja EMCS u Java tehnologiji, odnosno sustava kontrole kretanja trošarinskih proizvoda u sustavu odgode plaćanja trošarine.