Foursquare, popularnu geolokacijsku društvenu mrežu do kraja 2013. godine čeka preuzimanje i to za manje od 50 milijuna dolara, smatraju analitičari kompanije PrivCo.
Iako ova prognoza izgleda pretjerana, nepobitno je da Foursquare ima mnoštvo problema, piše Business Insider. Što je najgore, dok su stvari stajale punom bolje Dennis Crowley, suvlasnik i izvršni direktor Foursquarea imao je nekoliko prigoda da dobro unovči Foursquare.
Prvo je Yahoo u proljeće 2010. godine nudio između 100 i 120 milijuna dolara za Foursquare, no ponuda je odbijena. Nakon toga došao je Facebook s ponudom od 120 milijuna dolara, no u Foursquareu su tražili 150 milijuna dolara te se Facebook povukao.
U Foursquare je do sada investirano više od 70 milijuna dolara, a u jednom trenutku vrijednost mu je procijenjena na čak 550 milijuna dolara. Čak i ako Foursquare propadne, njegov direktor Crowley neće postati siromašan, no teško da će se utješiti s nekoliko milijuna.
Crowley je objasnio kako su o kupnji razgovarali s nekoliko tvrtki kupnji te je u takvim situacijama uvijek pitanje hoće li investitor pomoći da izgradite vašu viziju tvrtke ili ćete izgubiti kontrolu nad njom. Crowleyev prvi startup Dodgeball kupio je Google da bi na kraju ugasio kompaniju te ne čudi Crowleyeva rezerviranost prema prodaji Foursquarea.