Državna tvrtka Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) bila je zadužena za razvoj danas predstavljene platforme s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat.
Navedena platforma predstavlja jedinstveno rješenje koje će tijelima državne i javne uprave omogućiti elektroničko potpisivanje i ovjeru dokumenata.
„Ova platforma namijenjena je prvenstveno tijelima državne i javne uprave, koja će njezinim korištenjem digitalizirati poslovne procese koji zahtijevaju primjenu elektroničkog potpisa i pečata. Korištenjem e-potpisa i e-pečata državnim službenicima omogućit će se komunikacija s građanima na jednostavan, siguran i brz način. S druge strane, ova platforma pruža gotovo rješenje za sva tijela kojima za razvoj elektroničkih usluga za građane treba elektronički potpis i elektronički pečat. Upravo ova platforma će omogućiti digitalizaciju, transformaciju postupaka u elektroničku uslugu, a koja se danas provode u papirnatom obliku ili dolaskom na šalter. Platforma potiče razvoj usluga koje građani mogu obavljati bez ograničenja radnog vremena i koja im pruža dodatnu sigurnost za korištenje usluga iz vlastitog doma ili s mobilnih uređaja“ - izjavio je državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić.
„Iznimno mi je drago što je upravo AKD na međunarodnom natječaju izabran za izradu platforme e/m Potpis i e/m Pečat. AKD je jedna od najznačajnijih tvrtki na području digitalizacije usluga javne uprave u Republici Hrvatskoj. S velikim brojem uspješno provedenih nacionalnih i međunarodnih projekata, kao i dugogodišnjim iskustvom i kompetencijama u području digitalnih identiteta i sigurnosti, znali smo kako i ovaj zadatak možemo realizirati na najvišoj razini. Uvjeren sam kako će uspješna implementacija ovog projekta značajno doprinijeti daljnjoj digitalizaciji društva i ubrzavanju procesa, na korist svih naših građana“ - zaključio je glavni direktor Agencije za komercijalnu djelatnost Jure Sertić.
Implementacija Platforme za e/m-Potpis i e/m-Pečat podržat će servise za elektroničko potpisivanje i pečatiranje dokumenata sa svih platformi i uređaja, kao i validaciju tih elektroničkih potpisa i pečata. Uvođenjem novih informacijskih rješenja i e-Usluga u javnoj upravi povećat će se efikasnost poslovanja i smanjiti troškovi dostave dokumenata.
Projekt Uspostava platforme s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat u cijelosti je financiran iz Kohezijskog fonda Europske unije, a njegova ukupna vrijednost je 22,46 milijun kuna. Razdoblje provedbe projekta je od studenog 2018. godine do rujna 2022. godine.