A1 Hrvatska prvi je telekom koji je svojim privatnim korisnicima ponudio ugovaranje usluga kućnog interneta, telefona i TV-a putem interneta, što uključuje i odabir termina za dolazak tehničara.
Riječ je o nastavku trenda digitalizacije i pružanja sve većeg broja usluga putem interneta, koji je primjerice u osiguranju pokrenula Croatia osiguranje koja je u listopadu pokrenula aplikaciju LAQO o čemu je rep.hr tada pisao.
Novi privatni korisnici fiksne usluge kod A1 sada mogu ugovoriti online iz udobnosti vlastitog doma, i to u samo nekoliko koraka. Najprije unošenjem adrese na kojoj im je potrebna usluga provjeravaju dostupnost, zatim odabiru svoju kombinaciju kućnog interneta, TV-a i/ili telefonske usluge i unose osobne podatke, a u posljednjem koraku putem planera odabiru točan termin za dolazak tehničara i instalaciju opreme. Da korisnici žele samostalno na digitalnim kanalima odabirati i upravljati svojim uslugama potvrdilo je prošlogodišnje istraživanje koje je za A1 Hrvatska na uzorku od 406 ispitanika iz cijele Hrvatske provela agencija Ipsos. Pokazalo se da 88,2 posto ispitanika želi jednostavno aktivirati i deaktivirati usluge u skladu s trenutačnim potrebama, a za 80,9 posto ispitanika važno je da mogu samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama.
Snažna digitalizacija sve većeg broja usluga i proizvoda u fokusu je A1 Hrvatske posljednjih godina, a osobito otkako je cijeli svijet pogodila pandemija koronavirusa.
„Ponosni smo da smo jedini domaći teleoperator koji je ponudio mogućnost kupnje fiksnih usluga putem Interneta, odgovarajući tako na potrebe korisnika koji u doba pandemije izbjegavaju odlazak u trgovinu kad je to moguće i dominantno kupuju online kanalima. Aktivacijom fiksne usluge putem weba novim korisnicima omogućili smo najbrži i najjednostavniji put do kućnog interneta s brzinama do 1 GBit/s kojem mogu pridodati i fiksni telefon te televizijski paket po želji. Uz pomoć naših agilnih timova, koji su kreirali i ovo rješenje, nastavljamo digitalno transformirati pružanje najboljeg korisničkog iskustva“, objasnila je Monika Majstorović direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska.