3,62 milijuna kuna za portale Holdinga

3,62 milijuna kuna za portale Holdinga

Grad Zagreb raspisao je natječaj za unaprjeđivanje i održavanje Internet portala i CMS sustava procijenjene vrijednosti 3,62 milijuna kuna plus PDV.

Na prvi pogled radi se o velikom iznosu, no riječ je o okvirnom sporazumu za razdoblje od dvije godine, koji obuhvaća čitav niz  aktivnosti vezanih uz unaprjeđivanje i održavanje gradskog CMS-a i velikog broja pratećih webova.

Navedeni CMS administrira web sadržaj Zagrebačkog holdinga, Gradske plinare Zagreb, Gradske plinare Zagreb-Opskrba, Gradskog stambenog komunalnog gospodarstva, Vodoopskrbe i odvodnje, Grada Zagreba, Upravljanje sportskim objektima, Zagrebačkog Velesajma i ZET-a, a odvija se preko jedinstvenog rješenja koje kroz web preglednik daje punu funkcionalnost  CMS-a. Sve web stranice kreirane su na jedinstvenoj bazi/ platformi kroz koju je omogućeno upravljanje web-ovima te korištenje jedinstvene karte na kojoj se ucrtavaju elementi dostupni na svim web stranicama. Upravljanje sadržajem izvedeno je hijerarhijski dajući prava ili na sve ili samo na pojedine stranice / sadržaje.

Uz osnovnu web stranicu www.zgh.hr ZGH upravlja i webovima 20 podružnica, povezanih društava i društava u vlasništvu grada koje su smještene na istu web ili CMS platformu: Osim jedinstvene platforme za smještaj i CMS-a za 13 web stranica razvijani su napredni servisi koji zahtijevaju i vezu sa datacentar servisima ZGH-a. Primjerice za Autobusni kolodvor je razvijena web aplikacija s online redom vožnje i  prodaja autobusnih karata s trenutnom provjerom transakcije plaćanja i naplatom, a za primjerice Zagreb parking veze za ePK portal za prodaju karata te za sustav Parkis, za provjeru eParkirnih karata

Uz osnovnu web stranicu: zagreb.hr, Grad upravlja i s oko 70 web stranica, među kojima su najbrojenije one dječijih vrtića.

Posao obuhvaća i hosting, backup, DDOS zaštitu,i niz drugih aktivnosti. Dokumentacija o nabavi (.doc) i troškovnik (.xls) detaljnije otkrivaju što sve posao obuhvaća, kao i količine navedenih poslova.

Glavni kriterij za izbor ponuditelja je cijena koja ima 90 posto utjecaja na odluku te broj web stranica s više od 100.000 posjeta koje ponuditelj održava mjesečno s 10 posto..Među obveznim uvjetima su između ostalog ISO certifikati 20000, 22301 i 27001 te najmanje tri certificirana stručnjaka.

2019. godine na sličan dvogodišnji okvirni sporazum procijsnjene vrijednosti 6,12 milijuna kuna plus PDV javio se samo Globaldizajn čiji se CMS i koristi.