Multimedia hi-fi show prepun noviteta iz hi-fi i high-end audio industrije održat će se u prostorijama hotela Esplanade od 24. do 26. travnja 2009. u Zagrebu, a Citroen će kao jedan od sponzora tom prigodom pred hotelom izložiti modele C3 Picasso i C5.
Unikatni i ekskluzivni zvučnici, gramofoni, lampaška pojačala, CD playeri i audiofilski kabeli vrijedni više desetaka tisuća eura bit će prikazani na ovom sajmu, koji je izvrsna prilika za uživanje u zvuku vrućih hi-fi i high-end noviteta, kao i prilika za druženje s audiofilima.
Sajam je nastao po uzoru na svjetske hi-fi sajmove, a tri najveća hi-fi sajma u svijetu su Munchen, Las Vegas i Milano. Specifičnost je što na ovom sajmu uglavnom nema mainstream brendova (npr Sony ili Panasonic), nego se ovdje mogu naći ekskluzivni, vrhunski i nerijetko vrlo skupi brendovi za koje šira mainstream publika uglavnom nije čula. Konkretno, radi se o audio komponentama koje koštaju i do 20.000 ili 30.000 eura. Svaki izlagač će u svom salonu prikazati najbolje što ima u ponudi, stoga je ovo jedinstveno prigoda za sve posjetitelje da čuju kako zvuči audio sistem vrijednosti manjeg stana ili vrhunskog automobila. Svaki posjetitelj na sajam može ponijeti i svoj CD ili LP, te po prvi put čuti kako uistinu zvuči njemu omiljena pjesma. Na sajmu će jedan salon biti rezerviran i za hrvatske proizvođače kako bi se pokazalo da naša proizvodnja ne zaostaje za onom svjetskom. U sustavu će se nalaziti S.A.M. gramofon iz Osijeka, ALB zvučnici iz Zagreba, COLIBRI kabeli iz Rijeke, SUMIC kabeli iz Zagrebe te RING pojačala iz Zagreba.
MULTIMEDIA HI-FI SHOW se razlikuje od ostalih sajmova (poput Velesajma) utoliko što je ovo sajam kućnog tipa, u svakom salonu se stvara ugođaj dnevnog boravka – u salonu se nalazi audio sustav, a ispred njega se nalaze stolice za posjetitelje. Izlagačima je na raspolaganju 6 raskošnih salona (svaki veličine cca 50 m2), plus salon Venice (veličine 100 m2) u kojem će se uglavnom nalaziti štandovi s CD-ovima i LP pločama.
I Hrvatska putem ovog hi-fi sajma prati svjetske trendove – naime zadnjih nekoliko godina vinil, kao nekoć gotovo otpisan medij, doživljava pravi procvat. Revival gramofona je zadnjih nekoliko godina došao sa Zapada, prvenstveno iz Engleske, te se proširio i na Hrvatsku. Brojke kažu da ljudi sve više ponovo kupuju gramofone, a mnogi aktualni svjetski albumi danas se izdaju i na CD-u i na vinilu (npr. Amy Winehouse ili Gibonni kod nas). Osim opreme koja reproducira glazbu, na sajmu će se moći kupiti i posebni audiofilski CD-ovi i LP ploče. Radi se o malim diskografskim kućama koje izdaju glazbu koju odlikuje najviši mogući nivo produkcije i kvalitete snimke. Takve nosače zvuka su producirali najbolji svjetski producenti i snimljeni su na najboljoj studijskoj opremi.
Iako je hrvatska hi-fi scena mala u odnosu na svjetske okvire, organizatori sajma su omogućili da se na upravo ovom sajmu neki uređaju prikažu po prvi put u svijetu:
- LAMM L2.1 pretpojačalo (44.000 KN) - SVJETSKA PRETPREMIJERA
- BRYSTON 14BSST² pojačalo (60.000 KN) - EUROPSKA PREMIJERA
- NAIM XS pojačalo (12.000 KN) - EUROPSKA PREMIJERA
- CONRAD-JOHNSON ET-250S pojačalo (50.000 KN) - EUROPSKA PREMIJERA
Sajam je za javnost otvoren u petak 12h00 -18h00, u subotu i nedjelju 10h00 - 18h00.