Uloga developera u razvoju električnog superautomobila bila je tema predavanja koje je održao Mate Rimac na drugom danu konferencije WeAreDevelopers koja se održava u bečkom Austria Vienna Centru
Temelj predavanja bila je njegova priča o uspjehu Rimac automobila, koju je hrvatska publika dobrim dijelom imala priliku čuti i na njegovim ranijim predavanjima. Njegov uspjeh tim je veći jer autoindustrija predstavlja školski primjer high entry barijere, odnosno vrste posla u kojoj je potrebna jako velika investicija. Kako Rimac nije imao dovoljno novca za takav pristup, jedna od odluka koje je donio prilikom proizvodnje prvog automobila bila je da se dijelovi ne kupuju od vanjskih tvrtki po vrlo visokim cijenama, nego proizvode u samoj tvornici. Takva odluka imala je i negativne i pozitivne posljedice. Rimac je danas sam spreman priznati kako je prva verzija njegovog automobila bila puna nedostataka i kako su primjerice svjetla na tom automobilu bila potpuno smeće, no istovremeno je uvjeren da su baš zbog takvog pristupa i uspjeli, s obzirom da bi ih sve drugo otjeralo u bankrot navodeći primjere nekih svjetskih tvrtki koje su propale iako su imale veći kapital na raspolaganju. Svjetla na automobilima, a i mnogi drugi dijelovi koje sami proizvode, s vremenom su postajala sve bolja, a tvrtka je uspjela zahvaljujući tome što su neke od svojih proizvoda prodavali poznatim svjetskim tvrtkama. Razvoj tehnologija za druge skalabilan je biznis, rekao jeRimac i dodao kako im masovna proizvodnja automobila nije u planu jer je to financijski prezahtjevan potez s kojim se ovih dana muči čak i Tesla, a nije im u interesu ni zbog toga jer bi ih automobilske tvrtke koje naručuju njihovu tehnologiju doživljavale kao konkurenciju.
Posljednji model automobila, Rimac Concept 2, kompletno je razvijen unutar tvrtke i prošao je sve testove kao i auti koji se masovno proizvode u velikim tvrtkama. Rekao je kako će određeni broj automobila morati biti uništen u službenim crash testovima, dok je u procesu proizvodnje korišteno modeliranje na računalu koje izvrsno predviđa oštećenja koja auto može dobiti u takvim situacijama.
Iako strastveni vozač, Rimac misli da je autonomna vožnja, odnosno uzimanje vožnje od ljudi dobra stvar, jer će prijevoz tako biti sigurniji, a ceste bolje utilizirane. Njegova tvrtka bavi se i time bez iluzije da mogu biti bolji od Googlea ili Ubera koji u to područje ulažu velika sredstva, ali misli da postoji niša u području sportskih automobila zbog čega će razviti sustav driver coach s kojim će se moći bolje voziti po stazi. Istaknuo je i ogromne potrebe za podatkovnim prostorom koji imaju, s obzirom da se u sat vremena prikupi čak šest TB podataka, a određene podatke zbog zakona treba čuvati čak 15 godina. Iz tog razloga, njegov budući podatkovni centar moći će spremiti više podataka nego svi drugi hrvatski podatkovni centri zajedno.
Rimčevo predavanje završilo je uobičajenim pitanjima iz publike preko Twittera i velikim zasluženim pljeskom.