Facebook razvija vlastiti smartwatch koji planira početi prodavati u 2022. godini.
Otkrio je to portal TheInformation.com (pristup članku samo uz pretplatu), koji navodi kako će sat u fokusu imati Facebookove aplikacije i slanje poruka te integraciju s proizvodima vezanima uz zdravlje i fitness. S obzirom da se poslovni model Facebooka temelji na korištenju korisničkih podataka u marketinške svrhe, očekuje se kako će se zdravstveni i fitness podaci prikupljeni satom koristiti na isti način. Kako bi sat pristupio internetu, neće ga se trebati uparivati s mobitelom, temeljit će se na Androidu, ali s dugoročnijim planom razvijanja vlastitog Facebookovog operativnog sustava.
Prije nekoliko mjeseci TheInformation.com pisao je i o Facebookovoj suradnji s Ray-Banom radi razvoja pametnih naočala. One bi trebale omogućiti snimanje kamerom uz zadavanje glasovnih naredbi. Facebookov cilj je napraviti naočale ne teže od 70 grama.