Australsko brodogradilište Incat Tasmania trenutno gradi električni trajekt-katamaran s uvjerljivo najjačom baterijom na ijednom brodu.
Kapacitet baterije bit će veći od 40 MWh, što je prema tvrdnjama brodogradilišta četiri puta više nego što je trenutno baterija na iti jednom svjetskom brodu. Baterija će pokretati niz električnih motora koji će pokretati water jet propulsion system, odnosno hidromlazni pogon. Riječ je o pogonu u kojem potisnu silu razvija vodeni mlaz usmjeren suprotno od smjera u kojem se kreće brod.
Trajekt neće imati alternativni pogon. Punit će se na obali, a sustav za punjenje imat će 50 posto veći kapacitet od bilo koje trenutne instalacije na svijetu. Gradi se za urugvajskog naručitelja Bequebusa, a plovit će između Montevidea i Buenos Airesa. Dužina mu je 130 metara, a kapacitet 2100 putnika i 225 automobila. Za usporedbu, Jadrolinijin trajekt Marko Polo dužine je 128 metara i kapaciteta je 1100 putnika i 270 vozila. Priopćenje brodogradilišta može se naći ovdje, a dodatni podaci o trajektu naknadno će biti objavljivani ovdje.
Više članaka na temu električnih brodova može se pronaći ovdje.
U mnogim Internet komentarima o ovom trajektu spominje se opasnost od požara, s obzirom da su već i baterije na električnim automobilima i požari koje mogu izazvati ozbiljan problem O gašenju požara električnih baterija rep.hr je prošle godine razgovarao sa zapovjednikom JVP Zagreb Sinišom Jembrihom.