Što je Tehnološki park Zagreb i kakve beneficije imaju tvrtke koje mu se priključe na jučerašnjoj StartUp srijedi prezentirao je direktor razvojne agencije Marijan Ožanić.
(Marijan Ožanić na predavanju koji se ovaj put održalo u prostorijama Ekonomskog fakulteta, fotografirano mobitelom Nokia C7)
Ožanić, koji je na čelu Razvojne agencije odnosno Tehnološkog Parka od 1994. godine u svom je predavanju nabrojio neke od beneficija koje stoje na raspolaganju inovativnim tehnološkim tvrtkama koje pristupe parku, a po nekim izjavama moglo se zaključiti kako je Park nešto elitističko što ne bi trebalo biti dostupno svakome.
Jedna od prednosti Parka koju je Ožanić najviše isticao su razne konzultantske usluge koje mlade tvrtke mogu dobiti, a puni popis prednosti dostupan je na donjoj fotografiji.
(Što Tehnološki park nudi tvrtkama, fotografirano mobitelom Nokia C7)
Nažalost, po ranijoj informiranosti okupljenih o Tehnološkom parku moglo se zaključiti kako se on ne promovira dovoljno u Tehnološkim krugovima, tako da je predsjednik udruge hrvatskih neovisnih izvoznika softvera CISEx Goran Radić rekao kako prvi put čuje za Park, dok je član Uprave Perpetuum mobilea Ivo Špigel na izjavu Marijana Ožanića kako je gostovao i u emisiji Lica nacije dobronamjerno rekao kako je "Facebook bolji od Lica nacije".
U jednom trenutku kod manjeg dijela okupljenih moglo se uočiti i nezadovoljstvo nastalo vjerojatno zbog nedovoljno jasnog prezentiranja beneficija koje Park nudi i po kojim kriterijima.
Jedna od sporednih beneficija za tvrtke je i poslovni prostor koji tehnološke tvrtke mogu dobiti po cijeni od 10 eura po kvadratu, ali i puno povoljnije u slučaju da im Razvojna agencija to omogući kroz odobrenja koja se u pravilu izdaju na godinu dana i potom produžuju.
Kao jedan od pozitivnih primjera poduzetnika koji posluju u Tehnološkom parku Zagreb Ožanić je istaknuo Zvonka Viduku iz tvrtke Altpro koja je ove godine dobila Zlatnu kunu u kategoriji malih tvrtki.
Predstavljen i projekt Restorani24x7
Gosti drugog dijela StartUp srijede bili su ugostitelj Ivan Šetka i programer Šehzidin Adili koji su predstavili svoj projekt Restorani24x7.com
Riječ je o servisu za pretraživanje restorana putem Interneta koji nudi i mogućnost online narudžbe.
Prezentacija poslovnog modela koji trenutno funkcionira po principu da se bolje pozicije restorana na stranicama plaćaju zainteresirao je okupljene, a u raspravi o tome koliku proviziju dati osobi koja dovede novi restoran, Marijan Ožanić rekao je kako većina tvrtki daje 20 posto provizije za prodaju proizvoda.
Restoran24x7 se zbog ograničenosti resursa postepeno unaprjeđuje novim detaljima poput enginea koji detektira broken linkove, a dugoročno se nada širenju u regiji.
(Montaža: Programer Šehzidin Adili i Restorani24x7 u pozadini)