Skupina tehnoloških tvrtki uredila je prostor u San Franciscu s ciljem pomaganja slovenskim kompanijama u proboju na svjetsko tržište.
Kako prenosi slovensko Delo, razlog osnivanja "slovenske kuće" bila je spoznaja Tomoža Štolfe, osnivača Vox.io, kako sve više Slovenaca službeno ili privatno posjećuju Silicijsku dolinu. On je kontaktirao slovenske tehnološke tvrtke i poduzetnike te su odlučili da je slovenska kuća dobra ideja za pomoć mladim tvrtkama u proboju na svjetsko tržište.
Kuća nije na primamljivoj lokaciji niti nudi mogućnosti organiziranja tuluma, no mladim tvrtkama nudi priliku da upoznaju kako je raditi izvan Slovenije. Osnivači kuće nisu željeli da ona nudi samo smještaj i pomoć u razumijevanju Kalifornijske tehnološke scene već i mogućnost obrazovanja te se u projekt uključila škola za startup biznis Hekovnik, koja nudi pomoć u svakom stadiju projekta - od pripreme poslovnih planova do prikupljanja kapitala. Kriterij za odabir kompanija biti će formiran istovremeno kao i model za održavanje kuće izjavili su Štolfa i Tomaž Frelih, suosnivač, voditelj i mentor u Hekovniku.
Za financiranje slovenske ispostave Frelih nije pitao državu, ne samo zbog kroničnog nedostatka osjećaja za biznis državnih ureda već i želje da pokaže kako su kompanije sposobne same se organizirati te kako bi prepoznali strateške i komercijalne interese projekta. Novac za najam kuće za prvih šest mjeseci prikupljen je donacijama osnivača - Vox.io, Zemanta, Hekovnik i Toshl te se projektu priključila i hrvatska kompanija ShoutEm. Pri prikupljanju novca bilo je više problema nago što su očekivali izjavili su Štolfa i Frelih te rekli kako je mnogo kompanija bilo vrlo zainteresirano za projekt, no entuzijazam je pao kada je došlo vrijeme za dati novce. Kuća je već ugostila nekoliko kompanija koje su kroz posljednjih nekoliko tjedana organizirale dobro posječena događanja, no osnivači smatraju kako će ovo biti samo dobronamjerni i nažalost kratkoročni eksperiment.